پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۳۹۸۷۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
رئیس مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم گفت: پژوهشگران می‌توانند با مراجعه به سایت CISSC.IR از اولویت‌هاو نیاز‌های سازمان‌ها مطلع شوند و به ارائه پروپوزل بپردازند.

شعار سال: مسعود صدری نسب رئیس مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: برای حمایت از پژوهشگران داخلی با وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشاورزی و سازمان‌های مختلف جلسات مشترکی را ترتیب دادیم. برگزاری این جلسات موجب شد تا بتوانیم نیاز‌های آن‌ها را براساس اولویت دسته‌بندی کنیم.

صدری نسب ادامه داد: ارائه دسته‌بندی‌های موجود برای محققین این امکان را ایجاد می‌کند تا پژوهشگران پروپوزال‌های خود را متناسب با مشکلات جامعه تدوین کنند.

رئیس مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم خاطرنشان کرد: محققین می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم به نشانی CISSC.IR از برنامه‌های متنوع این سازمان بهر‌مند شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 26 مهر 98، کد مطلب: 798654: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین