پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۲۹۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
پنج مرکز نوآوری تخصصی در 5 دانشکده دانشگاه صنعتی امیر کبیر راه اندازی می شود. براساس این گزارش، این مراسم با حضور و سخنرانی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و سید احمد معتمدی ریاست دانشگاه و مسئولان دانشگاهی یکشنبه ۲۸ مهرماه برگزار می شود.

شعار سال: مراسم افتتاح پنج مرکز نوآوری تخصصی در دانشکده های مهندسی برق ،مکانیک، پزشکی، نساجی و کامپیوتر و یک شتابدهنده کسب و کار معدنی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

براساس این گزارش، این مراسم با حضور و سخنرانی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و سید احمد معتمدی ریاست دانشگاه و مسئولان دانشگاهی یکشنبه ۲۸ مهرماه برگزار می شود.

گفتنی است، مراسم افتتاح پنج مرکز نوآوری تخصصی در 5 دانشکده دانشگاه صنعتی امیر کبیر در برج فناوری این در دانشگاه خیابان انقلاب نرسیده به چهارراه ولی عصر کوچه شهید بالاور برگزار می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 26 مهر 98، کد خبر: 13980726000103، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین