پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۴۰۴۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
تجمع و اعتراضات دانشجویان دانشگاه علم‌و‌صنعت در پی مسمومیت بیش از 200 نفر از خوابگاهی‌ها باعث شد مدیران این دانشگاه در جلسه‌ای به بررسی مطالبات دانشجویان بپردازند.

شعار سال: هفته پیش بر اساس آنچه مسمومیت غذایی به نظر می‌رسید، بیش از 200 دانشجوی دانشگاه علم‌و‌صنعت بیمار و 70 نفر هم از شدت مسمومیت راهی بیمارستان شدند.

پس از سکوت مدت‌دار مسئولان این دانشگاه و در مقابل اعتراضات پیاپی دانشجویان، بالاخره روز گذشته دو طرف ماجرا در جلسه‌ای به بررسی موضوع پرداختند.

نتایج رایزنی‌های شورای صنفی با مسئولان دانشگاه به شرح زیر است:

جلسه کمیته حقیقت‌یاب در رابطه با مسمومیت دانشجویان رأس ساعت 12 با حضور نمایندگان شورای صنفی، معاون دانشجویی، مدیر امور دانشجویان، مدیر امور خوابگاه‌ها، رئیس اداره تغذیه و رئیس درمانگاه دانشگاه تشکیل شد.

سپس ساعت 14، پیرو اتفاقات رخداده طی جلسه‌ای با حضور دکتر علم، معاون سازمان امور دانشجویان؛ دکتر قائمی، معاون دانشجویی، دبیر و نایب‌ دبیر شورای صنفی؛ درخواست‌های شورای صنفی به استحضار ایشان رسید و مقرر شد:

1- پیمانکار سلف دانشجویی عزل و طی اعلامیه‌ای مناقصه برای جذب پیمانکار شروع شود.

2- طی قراردادی با اورژانس کل کشور مقرر شد دانشگاه فضای مورد نیاز برای استقرار یک مجموعه کامل اورژانس را فراهم آورد.

3- هزینه‌های درمان دانشجویان به طور کامل پرداخت شود.

4- هزینه رزرو غذای دانشجویان به آنها باز گردانده شود.

5- امکان خروج دختران در شرایط اضطرار با موافقت سرپرستی خوابگاه فراهم و با عوامل مانع از خروج دانشجویان برخورد شود.

6- پیرو درخواست شورای صنفی بابت یکسان بودن محل طبخ غذای دانشجویان و اساتید، مقرر شد مجموعه رستوران‌هایی تا بهمن‌ماه سال جاری در سطح دانشگاه فعال و سوبسید مشخصی برای دانشجویان ارائه شود.

7- بابت افزایش کیفیت غذای سلف، سازمان امور دانشجویان قول کمک به دانشگاه برای اختصاص بودجه را داد.

بعد از آن، ساعت 16، شورای صنفی طی جلسه‌ای با فرید موسوی، نماینده شهر تهران در مجلس شورای اسلامی، توانست بودجه‌ای بالغ بر دو تا سه میلیارد تومان برای تعویض کامل تجهیزات شبکه و اینترنت خوابگاه برای دانشگاه فراهم آورد و پروسه ارتقای شبکه اینترنت دانشگاه به زودی عملیاتی شود.

همچنین با پیگیری‌های طیبه سیاوشی و فاطمه سعیدی، نمایندگان شهر تهران در مجلس شورای اسلامی، و با مکاتبه با شهردار تهران، پیروز حناچی، مقرر شد شهرداری تهران تجهیزات لازم برای احداث ایستگاه دوچرخه در دانشگاه را مهیا کند.

طی جلسه‌ای با ریاست دانشگاه، مقرر شد سیستم کلرزنی برای چاه‌های آب دانشگاه فراهم و تمامی موارد بالا در دانشگاه اجرایی شود.

البته دو بند پایانی از نتایج این جلسه، یعنی بودجه حدود سه میلیارد تومانی و وعده شهرداری و نمایندگان مجلس به این دانشگاه و دانشجویان، اگرچه وعده‌های مطلوبی است، اما باید دید مسئولان تا چه اندازه در عمل و اجرای آن سر قول‌شان خواهند ماند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اعتمادآنلاین، تاریخ 29 مهر 98، کد مطلب: 353544: www.etemadonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
0
پس از دو ماه یه پیگیری ریزی کردند.. یعنی ممکن بود تو این دو ماه هم دو باره اتفاق بیو فته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین