پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۳۱۵۵۱
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
معاون مالی اداری دانشگاه الزهرا (س) گفت: تعداد افرادی که از غذای دانشجویی استفاده می‌کنند، از ۲۳۰۰ نفر به ۳۵۰۰ رشد داشته که این امر به خاطر افزایش قیمت غذا در بیرون از محیط دانشگاه است.

شعار سال: علی رحمانی، معاون مالی اداری دانشگاه الزهرا (س) درباره بودجه تغذیه در دانشگاه گفت: در این باره با دو مسئله مواجه هستیم اول آنکه تعداد افرادی که از غذای دانشجویی استفاده می‌کنند، افزایش پیدا کرده است بعنوان مثال تعداد دانشجویانی که غذای سلف را صرف می‌کردند از ۲۳۰۰ نفر به ۳۵۰۰ رشد داشته که این امر به خاطر افزایش قیمت غذا در بیرون از محیط دانشگاه است.

رحمانی ادامه داد: هزینه‌هایی که بابت غذا از دانشجویان اخذ می‌شود قابل توجه نیست و سال گذشته غیر از بودجه دانشگاه، کمکی از جانب صندوق رفاه دانشجویان دریافت کردیم (حدود دو درصد بودجه کل دانشگاه) که همین کمک توانست ما را سرپا نگه دارد لذا برای تامین غذای دانشجویان دغدغه جدی داریم.

معاون مالی اداری دانشگاه الزهرا (س) همچنین درباره بودجه خوابگاه‌های دانشجویان گفت: در حال حاضر ما امکانات خوبی را برای دانشجویان فراهم کردیم و روی برخی مسائل همچون آب، برق، گاز و ... کار می‌کنیم و جدی‌ترین بحثی که پیگیر آن هستیم، نگه داری از تاسیسات و تجهیزات موجود است.

وی با بیان اینکه باید مدیریت هزینه و درآمدی صورت گیرد، در خصوص افزایش قیمت غذای دانشجویی از مهرماه امسال گفت: افزایش قیمت‌ها جزئی است و توجه شده که قیمت‌ها افزایش زیادی نداشته باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 13 شهریور 98، کد مطلب: 789067: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین