پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۹۷
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران گفت: یکی از موضوعاتی که بیشترین تاثیر را در آتش سوزی ها دارد ایمن نبودن سیستم برق رسانی در شهرهاست.

شعار سال: پرویز سروری در تذکر پیش از دستور دویست و هشتاد و یکمین جلسه شورا با تاکید بر اینکه تنها یک جرقه کوچک باعث بروز آتش سوزی کلان در شهرها می شود، تصریح کرد: اگر این بررسی ها انجام شود بی شک هزینه ها بسیار کمتر از خسارات مالی و جانی است که در شهرها به واسطه آتش سوزی ها رخ می دهد.

وی ادامه داد:پیشنهاد می کنم شهرداری تهران با وزارت نیرو یک کارگروه مشترک در رابطه با ایمن سازی سیستم های برق رسانی انجام دهند.

این عضو شورای شهر تهران همچنین در خصوص سرانه فضای سبز منطقه ۱۱ نیز گفت: سرانه فضای سبز منطقه ۱۱ پایین تر از استانداردهاست و با روش های موجود نمی توانیم به سرانه مطلوب برسیم. قطعا باید اقدامات خارج از روال کنونی رخ دهد تا سرانه فضای سبز به حد مطلوبی برسد.

سروری خاطرنشان کرد: یکی از روش های کارآمد در افزایش سرانه فضای سبز تهران این است که مراکز نظامی و دولتی و متعلق به مجموعه های مختلف که امکان انتقال به جای دیگر دارند، فضای شان به فضای سبز تغییر کاربری دهد.

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران در همین رابطه نیز پیشنهاد داد تا شهرداری وارد مذاکره شود و پیشنهادهای خوبی برای خرید این مجموعه ها بدهد تا منطقه ۱۱ از وضعیت موجود خارج شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 12 مرداد 95 ، کد مطلب: 3729716: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین