پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۱۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
بر اساس جدول قطارهای برنامه ای و فوق العاده اربعین، امسال ۳۰۳ هزار و ۵۰۹ زائر با استفاده از این قطارها در ۱۲ مسیر ریلی جابجا شدند. بر اساس این گزارش،‌ ‌از ۱۵ تا ۲۹ مهرماه ۶۰ رام قطار در مسیر تهران- اهواز- تهران سیر کرد و ۱۴ هزار و ۴۵۹ مسافر از این طریق جابجا شدند.

شعار سال: بر اساس طرح سفرهای ریلی اربعین که از ۱۵ تا ۲۹ ادامه داشت، ۸۰۴ رام قطار برای جابجایی زوار اربعین اختصاص یافت و در این بازه زمانی در مجموع ۳۰۳ هزار و ۵۰۹ زائر ۱۲۴ هزار و ۹۹۰ نفر جابجا شدند.

در همین مدت، ۶۸ رام قطار در مسیر تهران - خرمشهر و بالعکس ۱۷۸ هزار و ۲۶۲ مسافر را جابجا کرد که در مسیر رفت و ۱۴ هزار و ۳۷۲ مسافر و ۹ هزار و ۸۳۱ نفر جابجا شدند.

همچنین ۵۸ رام قطار در همین مدت در مسیر مشهد- اهواز- مشهد سیر کرد و ۵۶ هزار و ۱۵۴ زائر اربعین از این طریق جابجا شدند.

بر اساس این گزارش،‌ ‌از ۱۵ تا ۲۹ مهرماه ۶۰ رام قطار در مسیر تهران- اهواز- تهران سیر کرد و ۱۴ هزار و ۴۵۹ مسافر از این طریق جابجا شدند. همچنین ۴۴ رام قطار در مسیر همدان - مشهد- همدان در ‌مدت مذکور برقرار شد و ۳۸ هزار و ۸۴ زائر از طریق این قطارها جابجا شدند.

‌در مسیر کرمانشاه- مشهد- کرمانشاه نیز ۵۶ رام قطار از ۱۵ مهر تا ۲۸ مهر سیر کرد و ۴۶ هزار و۵۱۰ زائر از این طریق جابجا شدند. در مسیر اهواز خرمشهر و بالعکس نیز ۹۰ رام قطار در این بازه زمانی ۱۲ هزار و ۷۳۵مسافر را جابجا کردند.در مسیر خرمشهر- شلمچه و بالعکس نیز ۲۷۸ رام قطار سیر کرد و۷۴ هزرو ۹۶۲ مسافر از این طریق جابجا شدند. در مسیر تهران- کرمانشاه- تهران ۱۳۵ ‌رام قطار تا ۲۹ مهر ماه اختصاص یافت و ۳۱ هزار و ۱۴۲ زائر از این طریق جابجا شدند.‌ در مسیر اصفهان-‌کرمانشاه- اصفهان نیز در این ایام، ۶ رام قطار اختصاص یافت و ۸۷۹ مسافر از این طریق جابجا شدند.

همچنین سه رام قطار در مسیر زاهدان- خرمشهر اختصاص یافت و وظیفه ‌جابجایی ۳ هزار و ۲۱۶ مسافر را انجام داد . البته در مسیر تهران- همدان نیز ۲‌ رام قطار اختصاص یافت و ۲۹۱ مسافر از این طریق جابجا شدند.

«میر حسن موسوی» معاون مسافری راه‌آهن نیز ۲۷ مهرماه با بیان اینکه ظرفیت‌ قطارهای اربعین در مقایسه با سال گذشته رشد ۵۲ درصدی داشته است، گفت: شرکت راه‌آهن برای تسهیل در رفت و آمد زوار، همه ظرفیت‌های خود را به کار گرفته و علاوه بر قطارهای برنامه‌ای، قطارهای فوق العاده‌ای را به این مسیر اختصاص خواهد داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 3 آبان 98، کد خبر: 83530161، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
0
0
این نشان دهنده پیشرفت صنعت ریلی در ایران هست که قه این قدرت رسیده به این درجه از کمال
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین