پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۴۱۴۷۲
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۸
مدیر کل پایش، نظارت و اطلاعات شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد گفت: سامانه متمرکز آمار و اطلاعات پژوهشی «سماپ» پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شد.

شعارسال: ایمان عطارزاده مدیر کل پایش، نظارت و آمار و اطلاعات پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سامانه متمرکز آمار و اطلاعات پژوهشی «سماپ» پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف پایش و ارزیابی فعالیت‌های پژوهشی واحدهای دانشگاهی راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: این سامانه در راستای سامانه جامع پژوهشی دانشگاه بوده و آمار ثبت شده توسط واحدها و مراکز دانشگاهی به صورت گزارشات سه ماه «پایان هر فصل» جهت بهره برداری و پایش در سه سطح واحدهای دانشگاهی، استان و سازمان مرکزی دانشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عطارزاده با بیان اینکه در این سامانه سعی شده است تا با استفاده از امکانات نرم افزاری و ایجاد یک فضای کاربری مناسب، آمار حوزه‌های مختلف پژوهشی به نحو شایسته گردآوری شود، تصریح کرد: از دیگر اهداف این سامانه ایجاد یک ساختار اطلاعاتی متمرکز از مجموعه فعالیت‌های پژوهشی واحدهای دانشگاهی و استان‌ها در کنار یک سیستم گزارش‌ گیری و داشبورد مدیریتی است که از این طریق ضمن تهیه گزارش‌های متعدد امکان پایش و نظارت بر فعالیت‌های پژوهشی واحدها و استان‌ها را بطور یکپارچه فراهم می‌آورد.

مدیر کل پایش، نظارت و آمار و اطلاعات پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: یکپارچگی و تمرکز در جمع آوری و ارائه آمار و اطلاعات فعالیت‌های پژوهشی واحدها و استان‌ها از نقاط قوت سامانه سماپ است.

شایان ذکر است، دستورالعمل ثبت آمار و اطلاعات در سامانه سماپ توسط پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی به استان‌ها ابلاغ و مقرر شد واحدهای دانشگاهی حداکثر تا پایان آبان ماه سال ۹۸ فرایند ثبت اطلاعات را برای این دوره در دستور کار داشته باشند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 1آبان1398 ، کدخبر: 4754575: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین