پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۴۱۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
اکبر صمدی فرماندار مشگین‌شهر گفت: بزودی عملیات احداث کارخانه‌های کنسانتره و کاتد مس با اعتبار اولیه هزار میلیارد ریال در این شهرستان آغاز می‌شود.
شعار سال: فرماندار مشگین‌شهر گفت: بزودی عملیات احداث کارخانه‌های کنسانتره و کاتد مس با اعتبار اولیه هزار میلیارد ریال در این شهرستان آغاز می‌شود.

اکبر صمدی روز پنجشنبه افزود: از سه پهنه معدنی مهم استان اردبیل پهنه معدنی سبلان در شهرستان مشگین‌شهر واقع شده و در سال‌های اخیر مطالعات اکتشافی در زون‌های معدنی دوست‌بیگلو و نیاز نتایج رضایت‌بخشی داشته است.

وی گفت: بر همین اساس و با توجه به مصوبه شورای عالی معادن استان شرکت ممرادکو از زیر مجموعه‌های شرکت میتکو وابسته به شرکت صنایع  مس ایران بزودی عملیات احداث کارخانه کنسانتره مس با ظرفیت سه هزار و ۵۰۰ تن و کارخانه کاتد مس با ظرفیت ۸۰۰ تن در سال را آغاز می‌کند.

 او اظهارداشت: محصولات این کارخانه‌ها قابلیت صادرات خواهد داشت و در فاز نخست برای ۲۵۰ نفر از جوانان منطقه ایجاد اشتغال خواهد کرد.

 صمدی افزود: به همین منظور امروز در جلسه‌ای با حضور مسئولان استانی و شهرستانی اقدامات لازم در خصوص واگذاری زمین برای ایجاد شهرک صنعتی خصوصی و صدور سایر مجوزهای لازم انجام شد و قرار است در جریان سفر ریاست‌جمهوری به استان اردبیل عملیات احداث این کارخانه‌ها اجرایی اجرایی شود.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:9آبان1398،کد خبر:83536789،www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین