پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۴۳۸۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
محسن شیخ‌الاسلامی گفت: قرار است کاربری های طبقه همکف میدان حسن آباد که تجاری است تغییر کند و به صنایع دستی، محصولات فرهنگی و ... اختصاص یابد.

شعارسال: محسن شیخ‌الاسلامی، معاون اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران درباره مرمت و بازسازی میدان حسن آباد گفت: ۳۰ مهرماه جلسه‌ای با حضور ضرغامی، نصرالله آبادیان، مهدی جاهد، حیدری و صابری که مشاور طرح بودند برگزار شد.

شیخ‌الاسلامی در ادامه بیان کرد: از زمانی‌که آتش سوزی در میدان حسن آباد رخ داد مذاکراتی صورت گرفت که در نتیجه تفاهم‌نامه‌ای امضا شد و مرمت و بازسازی این بنا به مهدی جاهد که یکی از مالکان است و سهم عمده ای دارد سپرده شد.

محسن شیخ الاسلامی تاکید کرد: تعمیرات به مهدی جاهد سپرده شد و شهرداری تعمیرات و مرمت نما و پوشش شیروانی را به عهده گرفت. همچنین سازمان زیباسازی شهر تهران و دانشگاه تهران و سازمان میراث فرهنگی بخشی از کار را به عهده گرفتند.

شیخ‌الاسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین قرار است کاربری‌های طبقه همکف که تجاری است تغییر کند و به صنایع دستی، محصولات فرهنگی و .... اختصاص یابد.

شیخ‌الاسلامی افزود: در این کار مهدی جاهد تیم خودش را دارد ولی دانشگاه تهران به عنوان مشاور حضور دارد و نمایندگان ارگان‌ها در آن‌جا حضور خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، شیخ‌الاسلامی در پایان گفت: طبق صحبت‌های انجام شده قرار است دو ضلع دیگر هم ترمیم شوند تا کل مجموعه بازسازی شود.                                              

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اسکان نیوز، تاریخ انتشار: 17آبان1398  ، کدخبر: 23674، eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
اوا چرا اصن خوب نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین