پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۹۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: تجهیزات ما نسبت به کشورهای همجوار و کشورهای دنیا بدون اینکه هزینه سنگینی پرداخت کنیم و بدون اینکه وابسته واردات از خارج باشیم نوسازی می‌شوند.

شعار سال:رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: تجهیزات ما نسبت به کشورهای همجوار و کشورهای دنیا بدون اینکه هزینه سنگینی پرداخت کنیم و بدون اینکه وابسته واردات از خارج باشیم نوسازی می‌شوند.
 سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز(شنبه) در حاشیه بازدید از مرکز بهینه سازی، نوسازی و ساخت قطعات شهید زرهرن نزاجا و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاری که در این مجموعه انجام می‌شود بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: نیروی زمینی بعنوان ستون فقرات ارتش مسئولیت اصلی در دفاع سرزمین خشکی جمهوری اسلامی را بر عهده دارد و این ماموریت سنگین تا حد زیادی متکی به تجهیزات پیشرفته است.

وی افزود: این نیرو در کنار قدرت تحرک و قدرت آتش تجهیزات، با بهره‌مندی از نیروی انسانی با مهارت، عالم و فداکار و شجاع می‌توانند با اطمینان از سرزمین ما دفاع کند.

سرلشکر باقری با بیان اینکه با تحرک سال‌های اخیر و اقدامات خوب صورت گرفته، این مرکز نقش خود را به خوبی انجام می‌دهد، تصریح کرد: بخش‌های زیادی از تجهیزات نیروی زمینی بازسازی شده و بخش‌های دیگری در نوبت نگهداری و تعمیر است.

رییس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: ما در بخش‌هایی نیاز به این نداریم که تجهیزات‌مان را کنار گذاشته و تجهیزات جدید بخریم، در واقع با حفظ بخش اصلی تانک‌ها، توپ‌ها و نفربرها و تست کارآمدی آنها، تجهیزات آن‌ها تعویض و بروزرسانی می‌شوند و ما دارای تجهیزات به روز دنیا خواهیم بود.

وی در پایان گفت: به این ترتیب تجهیزات ما نسبت به کشورهای همجوار و کشورهای دنیا بدون اینکه هزینه سنگینی پرداخت کنیم و بدون اینکه وابسته واردات از خارج باشیم نوسازی می‌شوند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:18آبان1398،کد خبر:13980818000369،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
0
0
درود بر همه کسانی که برای امنیت این کشور تلاش می کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین