پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۸۸۹
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک تهران اظهار داشت: ساخت و فروش عینک، خاص اتحادیه عینک سازان و اعضای تحت پوشش این اتحادیه بوده و مکان های متخلف پلمپ می شوند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، "حمید ثابت قدم" رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک تهران گفت: اتحادیه، مطابق قانون نظام صنفی مکلف است به افرادی که تحت قانون نبوده و بدون پروانه در حال فعالیت هستند اخطار داده و آنها را جهت قانونمند شدن راهنمایی نماید، حال آنکه بسیاری از پزشکان متاسفانه در محل کار خود مبادرت به فروش و ساخت عینک می کنند و این مشکل دیر زمانی است که گریبانگیر اتحادیه شده است.
شعارسال: رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک تهران اظهار داشت: ساخت و فروش عینک، خاص اتحادیه عینک سازان و اعضای تحت پوشش این اتحادیه بوده و مکان های متخلف پلمپ می شوند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، "حمید ثابت قدم" رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک تهران گفت: اتحادیه، مطابق قانون نظام صنفی مکلف است به افرادی که تحت قانون نبوده و بدون پروانه در حال فعالیت هستند  اخطار داده و  آنها را جهت قانونمند شدن راهنمایی نماید، حال آنکه بسیاری از پزشکان متاسفانه در محل کار خود مبادرت به فروش و ساخت عینک می کنند و این مشکل دیر زمانی است که گریبانگیر اتحادیه شده است.
 
وی افزود: در همین خصوص  با پیگیری های مداوم توانستیم از هئیت عالی نظارت حکمی مبنی بر جلوگیری از فعالیت این افراد اخذ نماییم که البته این حکم از سوی دیوان عدالت اداری نیز در حال پیگیری می باشد.
 
ثابت قدم در ادامه بیان کرد: با توجه به دریافت این حکم، از ابتدای امسال حکم را کم کم اجرایی نموده و روزانه به مطب هایی که مبادرت به ساخت و فروش عینک کرده اند مراجعه و با کمک اتاق اصناف تهران و اداره محترم اماکن، این واحدها پلمپ می شوند.
 
ثابت قدم اضافه کرد: اتحادیه دارای ۲۰ خیریه فعال می باشد که هر کدام تا کنون به بسیاری از مناطق محروم مراجعه و به بسیاری از افراد بی بضاعت سرویس های پزشکی را ارائه داشته اند که از جمله خیریه محمد رسول ا.. که با مدیریت دکتر سردار شکری که از ابتدای شروع امسال بالغ بر ۲۰ هزار عینک برای این مناطق تجویز و تحویل داده شده است، البته به غیر از مناطق محروم دیگر سازمان ها از جمله بهزیستی- زندانها و… عینک های خود را از اتحادیه تهیه می نمایند، ضمن اینکه  علی رغم شرایط و مشکلات اقتصادی در سه ساله اخیر، همچنان به خدمات خود ادامه می دهیم.
 
وی با اشاره به فعالیت اتحادیه در زمینه احیای دانشگاه علمی -کاربردی و ارائه مدرک به دانشجویان این دانشگاه بیان داشت: در سال ۱۳۸۰ اتحادیه زیر نظر وزارت بهداشت مبادرت به تاسیس دانشگاه علمی کاربردی نمود و به دانشجویان خود مدرک ساخت عینک در رشته اپتیک را می داد، با گذراندن شش دوره از این دانشگاه و ارائه مدراکی معتبر که می توانستند در بازار کار شروع به فعالیت نمایند به یکباره وزارت بهداشت در سال ۱۳۸۶اقدام به برچینی آن نمود در حالیکه این دانشگاه می توانست بسیاری از مشتاقان این رشته را وارد بازار کار نماید.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری استانداری تهران ،تاریخ انتشار:   21  آبان 1398،کدخبر:  93151،www.ostan-th.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین