پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۰۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
تیم ملی ایران دومین باخت پیایپی خود در مقدماتی جام جهانی را هم تجربه کرد تا در شرایط سختی قرار بگیرد. مهدی تاج و دیگر مسئولان فدراسیون از مدت ها پیش می دانستند که مارک ویلموتس هنوز دستمزد خود را دریافت نکرده و باید مبلغی را به او بدهند و حدود دو ماه برای آن فرصت داشتند.

شعار سال: مهدی تاج و دیگر مسئولان فدراسیون از مدت ها پیش می دانستند که مارک ویلموتس هنوز دستمزد خود را دریافت نکرده و باید مبلغی را به او بدهند و حدود دو ماه برای آن فرصت داشتند. مسئولان فدراسیون تصور می کردند با پنهان کاری می توانند شرایط را به سمتی بببرند که کسی از آن ها انتقاد نکند. ویلموتس هم با وجود اینکه در ظاهر از عدم پرداخت مطالباتش دلخور نبود و در رسانه ها درباره آن حرفی نزده بود ولی از این در باطن از این موضوع ناراحت بود. علاوه بر این اصرار استراتژیک فدراسیون برای برگزاری بازی در کشور عراق که وضعیت مناسبی نداشت، باعث دلسردی مارک ویلموتس شده بود.

فدراسیون خیلی دیر مبلغ طلب ویلموتس و دستیارانش و شخصی که بین آن ها حضور دارد و درباره اش حرف هایی زده می شود را فراهم کرد؛ مبلغی که هنوز به طور شفاف مقدار آن هم مشخص نیست و فدراسیون درباره آن هنوز توضیحی نداده است. ابتدا قصد بر این بود که طلب ویلموتس از طریق دبی پرداخت کند که موفق به این کار نشد و سپس می خواستند از طریق یک بانک خصوصی اقدام کنند که آن هم به دلیل کارمزد بالا انجام نشد و سرانجام تصمیم گرفتند که با باز کردن یک حساب برای ویلموتس در ترکیه، طلب او را پرداخت کنند. موضوعی که به دلیل مالیاتی که شامل پول می شد مورد موافقت ویلموتس قرار نگرفت ولی فدراسیون با پرداخت این مالیات علاوه بر دستمزد سرمربی بلژیکی توانست او را راضی کند.

ظاهرا مبلغی که به ویلموتس پرداخت شد بسیار سنگین بود ولی هنوز کسی مبلغ دقیق آن را نمی داند؛ حتی چند روز قبل عددی درباره قرارداد ویلموتس اعلام شد که ابتدا خبر رسید تاج این مبلغ را تکذیب کرده ولی با دقت به حرف های تاج متوجه می شویم که تکذیبی در کار نبوده و رییس فدراسیون تنها گفته ویلموتس و دستیارانش اجازه صحبت درباره قراردادشان را نداشته اند و صحبتی درباره درستی یا عدم درستی عدد اعلام شده نمی کند. فدراسیون تاکنون به صورت شفاف درباره مبلغ قرارداد ویلموتس صحبت نکرده است.

با توجه به برگزاری دیدارهای تیم هایی که بازیکن ملی پوش داشتند، تمرینات می توانست از روز چهارشنبه آغاز شود ولی این ماجرای اختلاف بین فدراسیون و ویلموتس که باعث تاخیر در حضور او شد باعث شد تمرینات تیم ملی از روز یکشنبه تشکیل شود و تیم ما با تنها 4 روز تمرین راهی جدال با عراق شد. در حالی که در گذشته همگان اعتقاد داشتند تیم ملی با جلسات تمرینی که می تواند موفق شود، نتیجه آن را در بازی مقابل عراق دیدیم.

در بازی مقابل عراق هم تیم ملی عملکرد فنی ضعیفی داشت و ن بازی هجومی که ویلموتس از روز اول وعده داده بود را دیدیم و نه انسجام تیمی که در گذشته شاهدش بودیم، مشاهده شد و تنها خشونت از تیم ملی دیدیم که حاصل این اتفاقات دومین باخت پیاپی تیم ملی بود. با ظرایطی که به وجود آمده ممکن است فدراسیون تصمیم جدیدی بگیرد؛ البته وضعیت فدراسیون و ویلموتس مشخص نیست و مربی بلژیکی هم از زمان حضورش روی نیمکت تیم ملی چیزی از خود نشان نداده است.

تیم ملی در وضعیتی گرفتار است که سال ها با آن بیگانه بود، تیم ملی عراق در صورت برتری مقابل بحرین به عنوان تیم نخست صعود خواهد کرد و ما باید با بحرین برای دومی بجنگیم؛ تیمی که رییس فدراسیونش ادعا می کند تیم اول آسیا و 25 جهان است!

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ انتشار 24 آبان    98، کد خبر:   1321258، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
0
0
این فدراسیون تا حالا هم به خاطر زحمات کی روش بی آبرو نشده بود حالا دیگه دست آقایون برای همه رو شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین