پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۶۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ردیف بودجه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم، تعهد تصویبی و اجرایی بود، ممکن است برخی بودجه مصرفی تقلیل پیدا کند، اما ردیف خیرین را تغییر نمی‌دهیم.رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در حال حاضر هزار میلیارد تومان برای اعتبارات استانی تخصیص یافته است که تخصیص ۱۰۰ درصدی بود، این امر از حمایت دولت از تامین فضای آموزشی حکایت دارد.وی افزود: بودجه سال آینده سازمان برنامه و بودجه کشور در مراحل پایانی است، در همین راستا هجدهمین ستاد بودجه روز گذشته شکل گرفت و ارقام کلان، بودجه نهایی شد البته ردیف‌ها هنوز باقی مانده است.

شعار سال: محمدباقر نوبخت در همایش ملی بانوان خیرین مدرسه‌ساز که صبح امروز در هتل پارسیان آزادی برگزار شد، اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز کار بسیار مهم و سنجیده انجام داده‌اند، این اقدامات دقیقا نقطه کانونی برای توسعه و پیشرفت کشورها به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی کشور‌ها، توسعه یافتگی را بر پایه آموزش قرار می‌دهند، زیرا در جهان امروز یکی از مولفه‌های توسعه کشورها، آموزش است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در حال حاضر هزار میلیارد تومان برای اعتبارات استانی تخصیص یافته است که تخصیص ۱۰۰ درصدی بود، این امر از حمایت دولت از تامین فضای آموزشی حکایت دارد.

وی افزود: بودجه سال آینده سازمان برنامه و بودجه کشور در مراحل پایانی است، در همین راستا هجدهمین ستاد بودجه روز گذشته شکل گرفت و ارقام کلان، بودجه نهایی شد البته ردیف‌ها هنوز باقی مانده است.

نوبخت بیان کرد: در حال حاضر در این همایش حاضر شدم تا بدانم ردیف عمرانی متناسب با برنامه ریزی خیرین و امر مدرسه سازی در سال جاری چه کمیتی دارد تا آن را در لایحه بودجه لحاظ و تقدیم دولت کنم.

وی بیان کرد: ردیف بودجه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم، تعهد تصویبی و اجرایی بود، ممکن است برخی بودجه مصرفی تقلیل پیدا کند، اما ردیف خیرین را تغییر نمی‌دهیم.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، تاریخ انتشار 28 آبان    98، کد خبر:   1043528، www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
0
خدا خیرتان بدهد ، همین کارهای خیر امید برخی اقشار کم درآمد می باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین