پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۸۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به آخرین جزئیات پرونده تخلف یک آقازاده در این سازمان گفت: این موضوع به طور ویژه توسط دادستانی تهران در حال بررسی بوده و فرد مورد نظر ممنوع‌الخروج است.

شعار سال: سید امیر محسن ضیائی در حاشیه تفاهم نامه همکاری جمعیت هلال احمر و سازمان جمع ‌آوری و فروش اموال تملیکی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: کالاهای قاچاقی که توسط سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در اختیار هلال احمر قرار می‌گیرد در بین نیازمندان داخل کشور توزیع شده و این موضوع در ارتباط با نیازمندان خارج از کشور همچون آوارگان سوری نیست.

وی افزود: ارسال کمک به نیازمندان بین‌المللی استانداردهای خاص خود را در فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ دارد و از مسیرهای دیگری محقق می‌شود همچنین لازم است بسته بندی مخصوص خود را از نظر بین‌المللی دارا باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر در ارتباط با تحقق بودجه این سازمان گفت: این موضوع به آخرین مراحل انجام آن رسیده و به نظر می‌رسد تا اواخر مردادماه بتوانیم 200 میلیارد تومان از این بودجه را دریافت کنیم، دولت در اردیبهشت ماه این موضوع را مصوب کرد ولی اکنون این مسئله در اختیار سازمان مدیریت و برنامه ریزی است.

ضیائی با اشاره به اینکه این موضوع چندین سیکل دارد، گفت: آقای نوبخت باید این موضوع را امضاء کرده و آن را ارسال به خزانه کند.

رئیس جمعیت هلال احمر در مورد آخرین روند پرونده تخلف یک آقازاده در این سازمان و هم شرکت رشد اظهارداشت: به طور ویژه این مسئله توسط دادستانی تهران در حال بررسی است و منتظر اعلام حکم دادگاه هستیم همچنین به طور معمول کار در حال انجام بوده و فرد مورد نظر ممنوع‌الخروج است.

وی به موضوع فعالیت هلال احمر در جهت ارائه خدمت به بیماران دیالیزی گفت: ما جلسه‌ای را با معاونت درمان وزارت بهداشت برگزار کرده‌ایم و آمادگی خود را در مورد ارائه خدمات همو دیالیز اعلام کرده‌ایم.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: هلال احمر برای انجام 60 درصد همو دیالیز در سراسر کشور اعلام آمادگی کرده و برنامه‌های کارشناسی در این زمینه در حال انجام است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 16 مرداد 95 ، کد مطلب: 13950516000978: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین