پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۴۶۰۳۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹
فرج کمیجانی دبیرکل مجمع فرهنگیان، ذیل حکم عفو و تخفیف محکومان محاکم عمومی و انقلاب به پیشنهاد رئیس دستگاه قضا ارائه شد و مورد موافقت رهبری قرار گرفت از زندان آزاد شد.فرج کمیجانی دبیرکل مجمع فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، از آزادی ظهر دیروز (۵شنبه۳۰آبان) خود که به پیشنهاد حجت الاسلام رئیسی، رئیس دستگاه قضا و با موافقت رهبری انجام شد، خبر داد.

شعار سال: فرج کمیجانی دبیرکل مجمع فرهنگیان از آزادی ظهر دیروز (۵شنبه۳۰آبان) خود که به پیشنهاد حجت الاسلام رئیسی، رئیس دستگاه قضا و با موافقت رهبری انجام شد، خبر داد.

بر این اساس این عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، در دوم مهرماه ۹۸ در پی اجرایی شدن حکمی که در سال ۹۴ برای او صادر شده بود، برای تحمل محکومیت خود به زندان منتقل شد.

هفته پیش رهبر انقلاب با پیشنهاد حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی مبنی بر عفو و تخفیف مجازات برخی محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضائی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند. در میان عفوشدگان، افرادی که دارای محکومیت امنیتی( از جمله تعدادی از اهالی رسانه و دانشجویی) بودند که پس از طی فرآیند قانونی در قوه قضائیه با پیشنهاد رئیس دستگاه قضا، طی نامه‌ای مستقل به رهبر انقلاب مشمول این عفو تخفیف و تبدیل مجازات شدند.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 1    آذر    98، کد خبر:   806598، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین