پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۸۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۴
جلسه ستاد توسعه شهرکهای کشاورزی (گلخانه ای) به منظور بررسی راهکارهای توسعه و احداث شهرکها و مجتمع های گلخانه ای جدید و همچنین بررسی مسائل و مشکلات شهرکهای موجود در محل دفتر استاندار، برگزار گردید.

شعار سال:جلسه ستاد توسعه شهرکهای کشاورزی (گلخانه ای) با حضور استاندار کرمان و رئیس هیئت مدیره، مدیر عامل شرکت شهرکهای کشاورزی کشور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و تنی چند از مسئولین استانی و به منظور بررسی راهکارهای توسعه و احداث شهرکها و مجتمع های گلخانه ای جدید و همچنین بررسی مسائل و مشکلات شهرکهای موجود در محل دفتر استاندار، برگزار گردید.

بنا به اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، جلسه ستاد توسعه شهرکهای کشاورزی (گلخانه ای) با حضور استاندار کرمان و رئیس هیئت مدیره، مدیر عامل شرکت شهرکهای کشاورزی کشور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و تنی چند از مسئولین استانی و به منظور بررسی راهکارهای توسعه و احداث شهرکها و مجتمع های گلخانه ای جدید و همچنین بررسی مسائل و مشکلات شهرکهای موجود در محل دفتر استاندار، برگزار گردید. در این جلسه علی ­ اشرف منصوری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای کشاورزی کشور به مزایای کشت گلخانه ،اشتغالزائی و بهره وری که ناشی از کشت آن انجام می شود اشاره و افزود: طبق برنامه آمایش، استعداد یابی ۱۹۰۰ هکتار اراضی مستعد توسعه کشت گلخانه ها در استان کرمان شناسایی و معرفی شده است که انشاالله با مشارکت کشاوزان و بخش خصوصی این مهم محقق می شود. وی افزود: در سطح کشور در افق ۱۴۰۴ توسعه سطح گلخانه ها به میزان ۴۸۰۰۰ هکتار می باشد که در حال حاضر این میزان ۱۶۰۰۰ هکتار می باشد. وی با تاکید بر راه اندازی ستاد عالی توسعه شهرکهای گلخانه ای استان با مسئولیت استاندار و حضور فرمانداران و سایر عوامل ذی مدخل افزود: توسعه شهرکهای گلخانه ای در مستثنیات مردمی واراضی کشاورزی از سیاست های این شرکت می باشد. در این جلسه استاندار کرمان بر انجام برنامه ابلاغی که به استانها ابلاغ شده در شمال استان ۱۰۰ هکتار است تاکید نمود وافزود: اجرائی نمودن تفاهم نامه ای که قبلا بین استانداری و شرکت شهرکهای به امضاء رسیده است، مبنی بر توسعه شهرکهای گلخانه ای در سطح استان نیز مورد تاکید می باشد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه کشاورزی نوین ،تاریخ انتشار:6آذر1398،کد خبر:7286،iranagrinet.ir

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
با فعال سازی کشاورزی مناطق محروم می تونیم گامی ارزشمند برای تحقق اقتصاد مقاومتی بر داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین