پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۹۹۳
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
محمدحسین پورغریب، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به گزارش اعلام شده از سوی مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشجویان در خصوص مراجعه تعدادی از دانشجویان با علائم گوارشی و علائم آنفلوانزا اظهار کرد: دیروز در خوابگاه کوی حاضر شدیم تا از نزدیک به بررسی و مشاهده گزارش دریافت شده بپردازیم.

شعار سال:معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره بیمار شدن ۱۲۵ دانشجوی علوم پزشکی تهران توضیح داد.

محمدحسین پورغریب، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران  با اشاره به گزارش اعلام شده از سوی مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشجویان در خصوص مراجعه تعدادی از دانشجویان با علائم گوارشی و علائم آنفلوانزا اظهار کرد: دیروز در خوابگاه کوی حاضر شدیم تا از نزدیک به بررسی و مشاهده گزارش دریافت شده بپردازیم.


توزیع ۳۰۰ عدد ماسک بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی

او ادامه داد: در طی ۲۴ ساعت گذشته نیز نمایندگان معاونت‌های بهداشتی و غذا و دارو به همراه پیمانکار تغذیه با حضور در کوی دانشگاه به بررسی دلایل احتمالی مشکل فوق پرداختند، همچنین جهت بررسی‌های بیشتر نیز کارشناسان بهداشتی نمونه‌های لازم جهت آزمایش‌های مربوطه را تهیه کردند تا بررسی‌های بیشتر و دقیق‌تر انجام شود. با پیگیری‌های صورت گرفته ۳۰۰ عدد ماسک برای جلوگیری از شیوع بیماری از بیمارستان شریعتی تهیه و به کمک اعضای شورای صنفی در خوابگاه توزیع شد.

پور غریب تاکید کرد: از صبح دیروز با همکاری داروخانه ۱۳ آبان و بیمارستان شریعتی ضمن اعزام کادر درمانی متخصص و تامین اقلام دارویی مورد نیازبه صورت شبانه روزی تمام تلاش خود را جهت برطرف شدن مشکل پیش آمده مشکلات زمینه‌ای، همچنان تحت درمان است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:7آذر1398،کد خبر:7153378،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین