پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۱۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
دلیل قطعی شدن گاز در استان‌های بوشهر و زاهدان چه بود؟به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از ساکنین استان سیستان و بلوچستان و بوشهر به علت قطعی گاز خود در فصل سرما به باشگاه خبرنگاران اطلاع رسانی کرده بودند که ما این موضوع را از شرکت گاز ایران پیگیری کردیم.

شعار سال: برخی از ساکنین استان سیستان و بلوچستان و بوشهر به علت قطعی گاز خود در فصل سرما کرده بودند که ما این موضوع را از شرکت گاز ایران پیگیری کردیم.

در این باره محمد عسگری سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: قطعی گاز زاهدان بدلیل تعمیرات اضطراری بوده است که از روز شنبه ۹ آذر از ساعت ۳ بامداد تا ۲۳ همان روز با اطلاع رسانی قبلی به علت برخی از تعمیرات قطع و مجددا با انجام عملیات وصل شد.

او ادامه داد: در استان بوشهر هم در روز پنجشنبه ۷ آذر بدلیل فعالیت‌های شهرداری در محله ۲ هزار نفری محله جم بوده که آن هم از طریق پیامک و رادیو استان بوشهر اطلاع رسانی شده بود.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران در ادامه با اشاره به اینکه چرا قطعی گاز در فصل سرما در این استان‌ها قطع شده است اضافه کرد: درواقع این عملیات ناخواسته بوده و به دلیل نشتی گاز در برخی از نقاط قطع و به زودی رفع شد به طوری که اگر از قبل مشخص بود در تابستان صورت می‌گرفت.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:12آذر1398،کد خبر:7159280،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
علت نامعلوم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
علت نامعلوم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین