پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۷۷۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
همچون تمام دوره های پیشین، این بار هم افراد زیادی راهی فرمانداری رشت شدند و در فرصت 6 روزه، ثبت نام خود را به اتمام رساندند. در بین ثبت نام شده ها، از تمام سلایق سیاسی، چهره های شاخصی به چشم می خورد. چهره هایی که اگر بتوانند صلاحیت خود را اخذ کنند، بررسی عملکری هرکدام، سوژه مردم پسندی برای دنبال کنندگان اخبار انتخابات خواهد بود.

شعار سال:امروز آخرین فرصت ثبت نام بود. ثبت نام برای آنانی که سودای بهارستان را در سر می پرورانند. تعداد ثبت نامی ها هم زیاد و حداقل از این منظر، انتخابات آتی پرترافیک تر از گذشته خواهد بود. شاهد این ادعا هم آماری است که وزارت کشور ارائه کرده و بر این موضوع تاکید داشته که رشد 20 درصدی در تعداد ثبت نامی ها نسبت به مشابه دوره قبل وجود دارد.

رشت اما تنها شهری در استان است که بیش از یک نماینده به بهارستان اعزام می کند. داشتن سه کرسی برای آنانی که قصد بهارستان کرده اند، به اندازه ای دلفریب است که رنج حضور در انتخابات و میتینگ های سیاسی پی در پی و فشارهای عجیب و غریب در کوران انتخابات و هزینه های گزاف تبلیغات و همه و همه را به جان می خرند تا بتوانند شانس خود را در این راه پر پیچ و خم بیازمایند. بالاخره مورد اعتماد مردم قرار گرفتن، موهبتی است که دست یافتن به آن، آسان نخواهد بود.

همچون تمام دوره های پیشین، این بار هم افراد زیادی راهی فرمانداری رشت شدند و در فرصت 6 روزه، ثبت نام خود را به اتمام رساندند. در بین ثبت نام شده ها، از تمام سلایق سیاسی، چهره های شاخصی به چشم می خورد. چهره هایی که اگر بتوانند از سد شورای نگهبان بگذرند، بررسی عملکری هرکدام، سوژه مردم پسندی برای دنبال کنندگان اخبار انتخابات خواهد بود.

اصولگرایان؛

در حالی که مظفر نامدار این بار در انتخابات مجلس اعلام کاندیداتوری نکرد و نظرعلی علیزاده هم ترجیح داد تا از رودسر شانس خود را برای حضور در انتخابات بیازماید، در رشت چهره هایی همچون

سردار سیدعلی آقازاده ( نماینده اسبق رشت و از محبوب ترین چهره ها در بین اصولگرایان)

ولی الله عظمتی ( فرماندار اسبق رشت و راه یافته به دور دوم انتخابات پیشین مجلس)

سید محمد احمدی (معاون سابق استاندار گیلان و از چهره های معتدل نزدیک به اصولگرایی)

حسن کربلایی (از اصولگرایان شناخته شده و شناسنامه دار گیلان)

قصد دارند تا شانس خود را بیازمایند. به این لیست جبار کوچکی نژاد، نماینده شاخص رشت را هم باید افزود.

اصلاح طلبان؛

در میان اصلاح طلبان هم چهره های نام آشنایی به چشم می خورد.

سهیلا مدارایی حاجتی (دبیرکل حزب مشارکتهای مردمی استان گیلان)

محمدحسن واحدی واعظ (کاندیدای لیست امید دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و عضو هیات مدیره شهرک های صنعتی گیلان)

مهدی حاجتی (مدیرکل سابق آموزش و پرورش گیلان و نزدیک به محمدباقر نوبخت)

علی سحرخیز (از فعالین سیاسی اصلاح طلب و عضو حزب ندای ایرانیان)

جمشید رسایی (از اصلاح طلبان شناخته شده و رییس اسبق جهاد دانشگاهی گیلان)

علی صوفی ( دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات و وزیر تعاون دولت دوم سید محمد خاتمی)

بخشی از این افرادند. البته به این لیست باید غلامعلی جعفرزاده، نماینده دو دوره اخیر مردم رشت و محمدصادق حسنی، نماینده اصلاح طلب فعلی را هم افزود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری خزرآنلاین،تاریخ انتشار:16آذر1398،کد خبر:223640،www.khazaronline.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین