پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۸۹۸
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲
وزیر ورزش و جوانان گفت: نباید به گونه‌ای عمل کنیم که روحیه عمومی کشور با حرف‌های حاشیه‌ای دچار خدشه شود.

شعارسال: مسعود سلطانی فر در دویست و بیست و سومین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت: افتخار همه ما باید سربلندی ایران و شادی دل مردم باشد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: قهرمانان، پرچمدار عزت و سربلندی نام ایران و ایرانی هستند و نباید به گونه‌ای عمل کنیم و صحبت شود که روحیه عمومی کشور و نشاط مردم با حرف‌های حاشیه‌ای و دلسرد کننده دچار خدشه شود.

مسعود سلطانی فر با تاکید بر حمایت و پشتیبانی روسای فدراسیون‌های المپیکی از قهرمانان خود گفت: در اتاق من به روی قهرمانان و المپیکی‌ها همیشه باز بوده است و گاهی از عملکرد روسای فدراسیون‌ها گلایه‌هایی مطرح می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: ریاست فدراسیون یک کار تمام وقت و برنامه دار است و رئیس فدراسیون در فاصله دویست روز تا المپیک چه برنامه مهم‌تری جز حمایت و پشتیبانی از قهرمانان و سهمیه داران المپیکی دارد؟ من به عنوان وزیر ورزش و جوانان هیچ کوتاهی را در این زمینه نمی‌پذیرم.

سلطانی فر با اشاره به جلسات منظم و کارشناسی ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک گفت: خوشبختانه همراهی و همگرایی خوبی با کمیته ملی المپیک داریم و برنامه‌ها و عملکرد تک تک فدراسیون‌های المپیکی را به طور مرتب رصد می‌کنیم و به زودی بازدید‌های خود را از اردو‌های آمادگی تیم‌های ملی برای کسب سهمیه المپیک از سر خواهم گرفت.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 17آذر1398 ، کدخبر: 7164896: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین