پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۱۰۹
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
عزت الله ضرغامی گفت: صدا و سیما متعلق به همه جریانات سیاسی و گروه ها بوده و همه می توانند به بیان نظرات و افکار خود بپردازند.

شعارسال: بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج میزبان دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور بود.

در ابتدای این مراسم دبیر شواری تبیین بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی یاسوج گفت:  یاد و  خاطره سه شهید ۱۶ آذر را گرامی میدارم، در این روز  دانشجو متناسب با وظیفه خود باید مطالعاتی را پیرامون این روز داشته باشد،در  این روز می توان با بررسی جنبش های دانشجویی مولفه های گوناگونی مانند دانشگاه، دانشجو و جامعه ای که دانشجویان با آن در‌ ارتباط هستند مورد نظر قرار داد، جنبش دانشجویی در سال ۱۳۱۳ در دانشگاه تهران شکل گرفت و سه سال بعد از تاسیس در دانشکده حقوق این دانشگاه اعتراضی در خصوص  ولخرجی ها  ولیعهد پهلوی برای ورود به این دانشگاه شکل گرفت.

امید مظلوم افزود: با حرکت حق طلبانه امام راحل، روح حرکت دانشجویی شکل گرفت و در ادامه راه سبب اثر گذاری در پیروزی انقلاب اسلامی، تسخیر لانه جاسوسی شد، امروز دانشجویان باید دغدغه مند  نسبت به مسائل جامعه مانند مبارزه با فساد، اشرافی گری و گسترش عدالت و برابری باشند.

وی‌ افزود: تاسیس دانشگاه در‌ زمان رضا خان با هدف تزریق روحیه ضد دینی و غربگرایی شکل گرفته بود، اما دانشجویان بیدار دانشگاه، این هدف را دچار خدشه کرده و با حضور خود اهداف و برنامه های دانشگاه را تغییر دادند و به سمت و سوی اهداف متعالی متناسب با هویت های فرهنگی بومی سوق دادند.

در ادامه برنامه تعدادی از دانشجویان به بیان نظرات و خواسته های خود پرداختند که مشروح آن در زیر آمده است:

یکی از دانشجوبان گفت: آقای ضرغامی با چه عنوان از بنیاد مستضعفان خانه دریافت کردید و برای توجیه  از رهبری هزینه میکنید؟ (این سوال با تشویق دانشجویان مواجه شد)

ضرغامی در پاسخ گفت: من از بنیاد مستضعفان خانه نگرفتم و رهبری معظم خواستند تا در بنیاد مستضعفان مشغول باشم و بنده گفتم اگر‌ صلاح میدانید با توجه به توانایی بنده در حوزه فضای مجازی و همچنین بخش رسانه در ابعاد فرهنگی و هنری و حوزه سیاست گذاری  فعالیت کنم که رهبری معظم پذیرفتند، در شرایط حاضر رهبر انقلاب به صورت همزمان در شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی  این دو مسوولیت را همزمان به بنده واگذار کردند و در حال فعالیت هستم، بنابراین برای تحقق این‌موضوع در اتاقی کهنه فعالیت میکنم و مانند مسوولانی نیستم که در خانه های لاکچری بالای شهر حضور دارند، بنده در این دو اتاق کهنه و قدیمی برای امورات مربوط به همین کار فعالیت میکنم.

دانشجویی دیگر که خود را منتسب به دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب نمیدانست در ابتدا با اشاره به فرموده های امام راحل گفت: هرکس در هر مقامی خیال سازش با غرب را داشته باشد او را کنار بزنید در همین خصوص باید از مسوولان و نمایندگان استان مطالبه داشت؛ سه نماینده مجلس بر سرمایه های استان درمجلس چنبره زده اند،آقای زارع ۵ میلیارد برای بخش بانوان اعتبار گرفت الان این بودجه کجاست؟  آقای تاجگردون با عدم شفافیت در خصوص بنزین مردم را در یک شب وارد شوک بنزین کرد.

این دانشجو افزود: رسالت دانشجو پادویی احزاب نیست، برخی دانشجوها برای فلان استاد که داوطلب نمایندگی مجلس شده است، نشست برگزار می کنند(تشویق حضار)

در بین جمعیت یکی از دانشجویان خطاب به رئیس سابق صدا و سیما گفت: تا زمانی که صدا و سیما آزاد نباشد و همه افکار را مطرح نکنند نه رسانه ملی را نگاهم خواهم کرد و نه در انتخابات شرکت خواهم کرد؟

ضرغامی در پاسخ گفت: صدا و سیما متعلق به همه جریانات سیاسی و گروه ها بوده و همه می توانند به بیان نظرات و افکار خود بپردازند.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 17آذر1398 ، کدخبر: 140763: sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین