پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۱۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
عزت‌الله ضرغامی ، درباره نقش احزاب در جوانگرایی و میدان دادن به جوانان اظهار کرد: مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منشور آینده نظام و انقلاب اسلامی در سراسر جهان جوانان هستند.
شعار سال: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه مخاطب اصلی بیانیه گام دوم در سراسر جهان جوانان هستند، گفت:، اما اگر از جوانگرایی استفاده ابزاری و نمایشی صورت گیرد، خسارات آن را خواهیم دید.

عزت‌الله ضرغامی ، درباره نقش احزاب در جوانگرایی و میدان دادن به جوانان اظهار کرد: مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منشور آینده نظام و انقلاب اسلامی در سراسر جهان جوانان هستند.

وی ادامه داد: آن چیزی که جوان‌ها باید از جنبه جهان‌بینی بدانند به زیبایی از سوی مقام معظم رهبری ترسیم شده که به داشته‌های خود واقف باشند و در بُعد ایدئولوژیک و چگونه عمل کردن‌ها و چه بایدها، سیاست‌های بسیار روشن و دقیقی مطرح شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: باید با یک فرآیند محاسباتی دقیق بعد از چهل‌سالگی انقلاب و بر اساس بیانیه گام دوم جریان تصمیم‌گیری و اداره کشور را برعهده نسل‌های جدید بگذاریم و این بسیار مهم است و معنایش این نیست که هر شخص تجربه و شایستگی دارد را حذف و افراد کم‌تجربه به‌جای آن‌ها بنشینند.

ضرغامی یادآور شد: با توجه به اهمیت سن جابجایی و تغییر نسلی باید یک برنامه روشنی در همه حوزه‌ها داشته باشیم و به تدریج با آموزش، انتقال تجربه و فرآیند آزمایش‌هایی که می‌تواند شایستگی‌های نسل‌های جدید را روشن کند، آرام‌آرام از این دوران گذار عبور کنیم تا در آینده نسل‌های جدید؛ بانشاط و باانگیزه در کشور داشته باشیم که از توانمندی فکری و جسمی بیشتر و نیز از تجربه گذشتگان برخوردار باشند و بتوانند خط‌به‌خط آن مواردی که در بیانیه گام دوم آمده به خوبی رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر از جوانگرایی استفاده ابزاری و نمایشی صورت گیرد، خسارات آن را خواهیم دید؛ بنابراین همه باید با یک فهم و درک درست از جوانگرایی، اقدامات هماهنگ و مناسبی در جهت دوران گذار و عبور نسلی برای اداره کشور رقم بزنند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، تاریخ انتشار: 30 آذر 1398، کدخبر: 451588 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
از جوونا تو دولت روحانی فقط واسه دکوری استفاده می کنن
ناشناس
Canada
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
0
0
کلا با وجود شما پوپولیست ها هر چیزی میتونه خسارت بار باشه برای کشور جوانگرایی که جای خود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین