پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۴۹۲۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: اگر بودجه تخصیص داده شود ۵ هزار و ۵۰۰ کلاس درس برای سال تحصیلی جدید به آموزش و پرورش تحویل داده می شود.

شعار سال: مرتضی رئیسی در دومین روز از سی و سومین اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور که در سالن اجلاس در حال برگزاری است، گفت: از تعداد هزار و ۲۱۶ پروژه در سال ۹۲، به ۲ هزار پروژه در سال ۹۴ رسید.

وی افزود: تعداد ۱۱ هزار و ۲۰۰ کلاس درس جدید استاندارد در سال گذشته به آموزش و پرورش تحویل داده اشد. اگر بودجه تخصیص داده شود تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ کلاس درس دیگر را تا آغاز سال تحصیلی آینده تحویل خواهیم داد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: سرانه فضای آموزشی از ۴.۸۶ متر مربع به ازای هر دانش آموز به ۵.۱ متر مربع تا پایان سال ۹۴ رسیده است.

وی ادامه داد: در سال ۹۲، ۲۱۱ هزار کلاس درس با بخاری نفتی و گازی گرم می شدند اما در حال حاضر تعداد ۱۰۷ هزار کلاس درس با بخاری نفتی و گازی خداحافظی کردند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خاطرنشان کرد: اگر بودجه تخصیص یابد یک یک سال می توانیم بخاری نفتی و گازی را از ۱۰۴ هزار کلاس درس جمع آوری کنیم.

وی تصریح کرد: تعهدات خیرین در سال ۹۴، ۸۴۰ میلیارد تومان بود و ۳۱ درصد پروژه های نیمه تمام با مشارکت خیرین و سایرین نهادها انجام شده است.

رئیسی گفت: آئین نامه زیرنظام فضا و تجهیزات در شورای عالی آموزش و پرورش به تصویب رسیده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 19 مرداد 95 ، کد مطلب: 3736648: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین