پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۶۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این قرارگاه خود را پیمانکار نمی‌داند و به دنبال سود نیست، بلکه خادم مردم و پاسدار منافع انقلاب است.

شعار سال : فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این قرارگاه خود را پیمانکار نمی‌داند و به دنبال سود نیست، بلکه خادم مردم و پاسدار منافع انقلاب است.

 به نقل از تسنیم سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در بیست و سوم آذر ماه 68 بر اساس اصل 48 قانون اساسی برای توسعه زیرساخت‌های کشور تشکیل شد و امروز بعد از 30 سال افتخار می‌کنیم که کارنامه این قرارگاه مملو از افتخارات است.

وی افزود: امروز قرارگاه در تمامی عرصه‌های فنی و مهندسی به خودکفایی رسیده که نمونه آن خودکفایی در تولید بنزین از طریق بهره‌برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) خاطرنشان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) افتخار می‌کند که نقش مهمی را در محرومیت‌زدایی و کمک‌رسانی به بلایای طبیعی داشته است.

محمد ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) خود را پیمانکار نمی‌داند و به دنبال سود نیست، بلکه خادم مردم و پاسدار منافع انقلاب است.

وی به برخی پروژه‌های انجام‌شده توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیاء در کشور اشاره کرد و گفت: در این مدت شاهد راه‌اندازی و فعال کردن پژوهشکده قرارگاه به‌منظور ایجاد تعامل سازنده و مثبت با مجامع علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع کشور در راستای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، مردم‌پایه بودن و تولید زنجیره ارزش بوده‌ایم؛ به‌طوری‌که تولیدات بسیار زیادی حاصل از اعتماد قرارگاه خاتم به شرکت‌های دانش‌بنیان شکل گرفته است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به حضور قرارگاه در بحران‌های طبیعی همچون سیل و زلزله اظهار کرد: از دیگر اقدامات صورت‌گرفته توسط قرارگاه باید به ساماندهی و فعال کردن حوزه کشاورزی و محرومیت‌زدایی، اجرای بیش از 15 هزار پروژه محرومیت زدایی در راستای کمک به کاهش فقر و محرومیت، بهبود وضعیت معیشت محرومان و ایجاد بارقه امید و نشاط در مردم و نیز تنظیم و تدوین سند راهبردی فعالیت‌های قرارگاه اشاره کرد.

محمد با بیان اینکه تعامل با دولت یکی از دستورالعمل‌های مجموعه قرارگاه خاتم‌الأنبیاء(ص) است، گفت: اجرایی کردن توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در راستای رشد سپاه در قالب مأموریت قرارگاه در هشت بند، قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب به‌عنوان نقشه راه قرارگاه، توجه جدی به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مرتبط با عرصه‌های فعالیت سازندگی قرارگاه ازجمله این اقدامات است.

وی با اشاره به نقش قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیاء(ص) در کاهش خام‌فروشی نفت خاطرنشان کرد: در مسائل مهمی همچون جلوگیری از خام‌فروشی با تکمیل زنجیره محصولات به‌ویژه در حوزه معادن، گسترش فعالیت‌های معدنی، مهندسی تمام‌ایرانی و احداث و راه‌اندازی پالایشگاه‌های گازی در دستور کار قرارگاه خاتم قرار دارد؛ از این رو فعالیت خود را در حوزه‌های خاصی محدود نمی‌کنیم، بلکه در هر حوزه‌ای که به پیشرفت کشور کمک می‌کند وارد خواهیم شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیاء(ص) با اشاره به گسترش فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی قرارگاه خاتم‌الأنبیاء(ص) خاطرنشان کرد: کادرسازی و جوان کردن مجموعه، جذب 500 نفر از بین نخبگان که تاکنون مراحل جذب 100 نفر به انجام رسیده است، گسترش فعالیت در عرصه کشاورزی، ایجاد انگیزه و امید در مردم و بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه هم در افق آینده قرارگاه قرار دارند.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تابناک ، تاریخ انتشار 22 آذر 98 ، کد خبر : 943729 ، tabnak.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
0
0
به نظرم قرار گاه باید پروژه هاش رو در اختیار همه قرار بده و تقسیم کنه اگرنه سایر پیمانکارها متضرر میشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین