پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۱۵۴
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: با توجه به بررسی‌های که انجام‌شده برای نخستین بار در کشور فرصت‌های سرمایه‌گذاری به سندها و مجوزهای بی‌نام تبدیل شود تا سرمایه‌داران از پروسه طولانی اداری رهاشده و مستقیم وارد میدان تولید شود.

شعارسال: مهرداد غضنفری در نشست  خبری که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های اقتصادی کشور و استان بر اساس دغدغه‌های رهبری و شعار سال اظهار داشت: با توجه به شعار امسال که رونق تولید نام‌گذاری شده، برای تمام دستگاه‌های اقتصادی تکالیفی تعیین‌شده و در قالب اسناد مشخص به دستگاه‌ها ابلاغ‌شده است.

وی نمونه اسناد تهیه‌شده برای دستگاه‌های دولتی را سند سرمایه‌گذاری، سند اشتغال استان و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی نام برد و افزود: برنامه‌های تهیه‌شده در قالب 7 راهبرد و 30 برنامه تکلیفی برای دستگاه‌های اجرایی استان تعریف و ابلاغ‌شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ادامه داد: در سند اشتغال بیش از 4 هزار میلیارد تومان امکان سرمایه‌گذاری بوده و بیش از 13 میلیارد تومان در این حوزه سرمایه‌گذاری شده است.

وی از 83 فرصت سرمایه‌گذاری در استان قم نام برد و گفت: با توجه به بررسی‌های که انجام‌شده برای نخستین بار در کشور فرصت‌های سرمایه‌گذاری به سندها و مجوزهای بی‌نام تبدیل شود تا سرمایه‌داران از پروسه طولانی اداری رهاشده و مستقیم وارد میدان تولید شود.

غضنفری از تبدیل  12 فرصت سرمایه‌گذاری به مجوز بی‌نام خبر داد و تصریح کرد: با وجود 13 هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در استان برای تکمیل سرمایه‌گذاری، بهترین بسترسازی برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم‌شده است.

وی با تأکید بر حضور بخش خصوصی در عرصه‌های سرمایه‌گذاری و رونق کسب‌وکار خاطرنشان کرد: 23 اقدام مهم در جهت رونق کسب‌وکار برای بخش خصوصی در استان در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ادامه داد: تشکیل مستمر کارگروه رفع موانع تولید، تشکیل مستمر کارگروه تنظیم بازار و استقرار پنجره واحد سرمایه‌گذاری و نقش‌پذیری بیشتر بانک‌ها ازجمله اقداماتی است که برای رصد فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید در حال انجام است.

وی صدور کارت سبز برای صاحبان کارگاه‌های با بیش از 100 نیرو برای ملاقات با استاندار را در جهت تکریم تولیدکننده و سرمایه‌گذار خواند و گفت: امسال 11 واحد تولیدی تعطیل به مدار تولید برگشته و 55 طرح نیمه‌تمام تکمیل راه‌اندازی شده است.

غضنفری، استان قم را بهشت سرمایه‌گذاری خواند و اضافه کرد: استان قم با دارا بودن دو هزار و 400 واحد صنفی، گمرک و منطقه ویژه فرصتی است که باید برای جذب سرمایه‌گذار معرفی‌شده و ظرفیت‌های بالقوه آن بیان شود.

وی در پایان با تأکید دوباره بر 83 فرصت سرمایه‌گذاری اظهار داشت: 83 فرصت‌های سرمایه‌گذاری شناسایی‌شده با تفکیک در بخش‌های مختلف عبارت است از16 مورد در حوزه  انرژی، 19 مورد در حوزه کشاورزی، 9 مورد در حوزه عمران و 25 مورد حوزه صنعت است.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 24آذر1398 ، کدخبر: 2160753: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین