پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۸۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
مسئول پایش حفاظت محیط زیست گفت: گردش مالی زباله گردی ۳ میلیارد تومان در ماه است و سود آن به جیب زباله گرد‌ها نمی رود .

شعارسال: نخعی نژاد مسئول پایش حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی ،گفت:  در هر ماه ۳ میلیارد  تومان حداقل گردش مالی زباله گردی در بیرجند است .

او با اشاره به اینکه این پول متعلق به شهرداری و شهروندان است افزود: این هزینه باید خرج توسعه، زیبا سازی و پیشرفت شهر شود.

نخعی نژادبا اشاره به اینکه متاسفانه پول به دست آمده از زباله گردی به جیب مافیای زباله گردی می رود  گفت: مافیاها  زباله گردان خیابانی نیستند.

مسئول پایش حفاظت محیط زیست استان اظهار کرد:  مافیای زباله در بیرجند ، دکتر و متخصص جراحی  است که صاحب بزرگترین مرکز غیر مجاز خرید و فروش ضایعات هستند.

او با بیان اینکه  قربانیان زباله گردی، شهروندان  و زباله گرد‌ها هستند  افزود:  برای ساماندهی  این فعالیت ها در شهر  شرکتی در استان شروع به جمع آوری زباله کرده است.

نخعی نژاد با اشاره به اینکه  این شرکت حدود ۷ خودرو سرپوشیده دارد و از درب منزل زباله رو تحویل می‌گیرد. ادامه داد:  مردم با شماره گیری  ۳۱۰۳۱ می توانند از این شرکت برای تحویل زباله خود تماس بگیرند.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 2دی1398 ، کدخبر: 7182466: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
0
دکتری که انقد حقیر باشه که برای داشتن پول و طمع بیشترش بخواد زباله گرد بشه به جای کمک کردنش به زباله گردها جاش همون وسطه زباله هاس باید پروانه پزشکیش باطل بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین