پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۱۱۴
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲
دکتر محسن اسدبیگی رئیس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی لرستان گفت: آمار سوختگی در کشور ما ۸ برابر از متوسط جهان بالاتر است.

شعار سال:رئیس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی لرستان گفت: آمار سوختگی در کشور ما ۸ برابر از متوسط جهان بالاتر است.

دکتر محسن اسدبیگی امروز در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: سوختگی هشتمین عامل مرگ‌ومیر در کشور است.

وی با اشاره به هزینه‌های بالای درمان سوختگی، اظهار کرد: به ازای درمان هر یک درصد سوختگی مبلغ ۵۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است.

اسدبیگی عوارض ناشی از سوختگی را در بیشتر موارد جبران‌ناپذیر قلمداد کرد و افزود: در اکثر مواردی که درمان ناشی از سوختگی به پایان می‌رسد یکسری عوارض همواره با بیمار باقی خواهند ماند.

رئیس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی لرستان تصریح کرد: عوارض شدید و هزینه‌های سنگین درمانی می‌طلبد تا عموم مردم به مقوله پیشگیری از سوانح سوختگی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی بیان کرد: سوانح و استفاده از مواد آتش‌زا به‌ویژه در محیط خانه عوامل مهم ایجاد سوختگی هستند.

رئیس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی لرستان ادامه داد: بهتر است تا حد امکان از تماس‌های غیرضروری با مواد آتش‌زا به‌ویژه برای کودکان اجتناب شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:5دی1398،کد خبر:98100503764،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین