پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۷۳۰
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی گفت: جراحان پلاستیک داوطلبانه در بیمارستان‌های خصوصی یا دولتی افرادی را که دچار اسیدپاشی می‌شوند را به صورت رایگان درمان می‌کنند.

شعار سال: سیدابوالحسن امامی در نشست خبری که در رابطه با چهلمین کنگره جراحان پلاستیک و زیبایی برگزار شد،‌ اظهار داشت: جراحان پلاستیک افرادی را که دچار اسیدپاشی شده باشند،‌ در بیمارستان‌های خصوصی و دولتی داوطلبانه آنها را رایگان درمان می‌کنند.

وی افزود: حوادث اسیدپاشی مشکلات روحی و روانی زیادی برای فرد به همراه داشته و اکثر قربانیان آن نیز دختران بوده لذا جراحان پلاستیک داوطلبانه قصد دارند این بیماران را رایگان درمان کنند.

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی، با اشاره به اینکه در حال حاضر 300 فوق‌تخصص جراح پلاستیک، زیبایی و ترمیمی در کشور وجود دارد،‌گفت: بسیاری از جراحان عمومی،‌ گوش و حلق و بینی، فک و صورت، چشم‌پزشک و عمومی حتی تکنسین‌ها متأسفانه اقدامات زیبایی را در کشور انجام می‌دهند که در رابطه با این موضوع که آیا این جراحی‌ها تخلف است یا خیر، باید گفت متخصص فک و صورت فقط می‌تواند زیبایی فک و صورت را انجام دهد.

امامی افزود: متخصص گوش و حلق و بینی اگر دوره‌ای کلاسیک آموزش زیبایی سر و صورت که مورد تایید سازمان نظام پزشکی را گذرانده باشد، می‌تواند جراحی زیبایی انجام دهد.

وی در رابطه با جراحی بینی گفت:‌در صورتی که جراحان خارج از تعرفه مبالغی را از بیمار دریافت کنند بیمار می‌تواند از این موضوع به دستگاه مربوطه شکایت کند. اکنون تعرفه جراحی بینی به طور متوسط ماکسیمم 8 میلیون تومان بوده که البته در صورت وجود مشکلات دیگر در فرد ممکن است مبالغ بیشتری دریافت شود.

امامی نسبت به انجام جراحی‌های زیبایی توسط افراد غیرمتخصص هشدار داد و گفت:‌ افراد برای اینکه با فوق تخصص‌ جراح پلاستیک و زیبایی آشنا شوند می‌توانند به سایت انجمن آنها مراجعه کنند.

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی، اضافه کرد: سوختگی معضل بزرگی در کشور ما به شمار می‌رود و لازم است که به شرایط بیماران در حوزه این توجه‌های بیشتری صورت گیرد.با اجرای طرح تحول تعرفه‌های سوختگی به حد قابل قبولی ارتقا یافت و این موضوع ایجاد تعرفه مناسب در این زمینه را مهیا کرد.

امامی گفت: جراحی‌های زیبایی مربوط به تصادفات را سازمان‌های بیمه‌گر بخشی از هزینه‌های آن را پرداخت می‌کنند ولی هزینه‌های جراحی محض زیبایی ارتباطی به بیمه نداشته و گاهی تا دو برابر تعرفه در کلینیک و بیمارستان از بیمار هزینه دریافت می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 18 اردیبهشت 1395، کد مطلب: -: www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین