پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۲۱
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت:در جلسه دادگاه يكشنبه پرونده روزنامه قدس به دلیل اعلام رضایت شاکی مختومه اعلام شد.

شعار سال: علی اکبر کسائیان گفت: در جلسه يكشنبه که در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی مدیرخراسانی برگزار شد، به پرونده نشریه‌های پنجره، سیب سبز و روزنامه‌های وطن امروز، اسرار و قدس رسیدگی شد.

وی افزود: در جلسه امروز شکایت از روزنامه وطن امروز با اتهام انتشار روزنامه بدون ذکر نام مدیرمسئول بررسی شد که در نهایت این روزنامه با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد.

وی ادامه داد: همچنین رسیدگی به پرونده روزنامه قدس که با اتهام توهین و افترا تشویل شده بود به دلیل این‌که در ابتدای جلسه دادگاه وکیل متهم روزنامه قدس رضایت شاکی را تقدیم دادگاه کرد، پرونده مختومه اعلام شد.

دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات اظهار کرد: پرونده‌های نشریه پنجره و روزنامه اسرار با اتهام توهین و افترا مورد رسیدگی قرار گرفتند که هر دو با اکثریت آرا مجرم شناخته نشدند.

وی افزود: پرونده نشریه سیب سبز هم در جلسه امروز با عنوان اتهامی استفاده ابزاری از تصاویر زنان بررسی شد که با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ايسنا، تاریخ انتشار: 24 مرداد 1395، کد مطلب: 95050115143:www. isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین