پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۰۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
خلیل‌زاده تاکید کرده بود دی‌بیاسی سرمربی استقلال شود و به دنبال گزینه خارجی بود، آقای مجیدی، حالا که سرمربی استقلال شدی، باز هم امضای هواداران پای قراردادت است؟

شعار سال:خلیل‌زاده تاکید کرده بود دی‌بیاسی سرمربی استقلال شود و به دنبال گزینه خارجی بود، آقای مجیدی، حالا که سرمربی استقلال شدی، باز هم امضای هواداران پای قراردادت است؟

علی خطیر، معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال و عضو هیئت مذاکره‌کننده با وکیل استراماچونی در دوحه قطر گفت‌وگویی با رادیو ایران داشت که گزیده صحبت‌های او در ادامه می‌آید:

*انتشار قرارداد استراماچونی به مذاکرات ضربه زد؛ مصاحبه‌های یک عضو هیات مدیره به همراه استوری‌های مشاور ورزشی باشگاه استراماچونی و وکیلش را به مرز انفجار رساندند. تیم رسانه ای باشگاه استقلال نیز قرارداد محرمانه استراماچونی را منتشر کرد تا به روند مذاکرات لطمه بزند.

*استراماچونی می‌خواست برای بازی با سپاهان به تهران بیاید. آن‌هایی که حقوق او را به موقع پرداخت نکردند مقصر جدایی او هستند. انگار جریانی در داخل باشگاه نمی‌خواست استراماچونی در استقلال بماند.

*مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال با تهدید استراماچونی به انتشار اسناد باید از سوی باشگاه توبیخ می‌شد. خلیل‌زاده تاکید کرده بود دی‌بیاسی سرمربی استقلال شود و به دنبال گزینه خارجی بود، آقای مجیدی، حالا که سرمربی استقلال شدی، باز هم امضای هواداران پای قراردادت است؟

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران،تاریخ انتشار:16دی1398،کد خبر:707369،www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
0
0
بودن استراماچونی میتونست کمک بزرگی برای استقلال باشه واقعا حیف شد که ایشون رو از دست دادیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین