پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۶۹۴
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کرمان با اشاره به ریزش تونل معدن همکار راور گفت: در این حادثه چهار نفر مصدوم و یک نفر جان باخته است.

شعارسال: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کرمان با اشاره به ریزش تونل معدن همکار راور گفت: در این حادثه چهار نفر مصدوم و یک نفر جان باخته است.
 
سیدمحمد صابری ، با اشاره به ریزش تونل معدن همکار راور اظهار داشت: این حادثه در ساعت 11:20 ظهر امروز پنجشنبه نوزدهم دی ماه اتفاق افتاده است.
 
وی با اشاره به جزئیات این حادثه گفت: متاسفانه در اثر ریزش این معدن چهار نفر مصدوم و متاسفانه یک نفر به علت شدت جراحات وارد شده در دم جان باخته است.
 
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه سه تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند افزود: 2 نفر از مصدومان توسط این تیم‌ها در محل حادثه درمان و 2 نفر با حال عمومی مساعد به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) راور منتقل شدند.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری  تسنیم  ،تاریخ انتشار:   19دی   1398،کدخبر:   2178504 ،  www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین