پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۷۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: با شهرداری همکاری خوبی در حوزه جمع‌آوری متکدیان داریم اما این اقدام وظیفه اصلی نیروی انتظامی نیست.

شعار سال:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: با شهرداری همکاری خوبی در حوزه جمع‌آوری متکدیان داریم اما این اقدام وظیفه اصلی نیروی انتظامی نیست.


«آمار متکدیان در سطح کلانشهر همدان بسیار بالا می‌رود و مسؤولین چاره‌ای بیاندیشند» سوژه‌ای است که مردم در فارس من ثبت کرده‌اند.

در این سوژه عنوان شده که وجود متکدیان خصوصا در محدوده مرکز شهر بسیار بالا رفته و تعدادی از آنها که قابل تشخیص هم هستند با وجود سلامت جسمی به تکدی‌گری و فروش اجباری کالا و خوراکی از حس ترحم مردم سوء استفاده می‌کنند. اقدام آنها علاوه بر اینکه باعث مزاحمت می‌شود متاسفانه جلوه زشتی به شهر می‌دهد».

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان در این خصوص اظهار کرد: برخورد با گدایی و تکدی‌گری وظیفه نیروی انتظامی نیست؛ ما با ولگردی که جرم مشهود محسوب می‌شود برخورد داریم و غالبا کسانی که تکدی‌گری می‌کنند ولگرد نیستند.

حسین بشری با بیان اینکه عمده متکدیان وضعیت مالی مناسبی ندارند و هر کدام به شیوه و روش خاصی گدایی می‌کنند که وظیفه سایر سازمان‌هاست تا با آنها برخورد کنند گفت: جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر بر عهده شهرداری است، البته این سازمان در این زمینه همکاری خوبی دارد و در این حوزه زحمات زیادی می‌کشد.

وی با تاکید به اینکه نیروی انتظامی وقتی ورود می‌کند که جرمی صورت گرفته باشد تأکید کرد: تکدی‌گری جرمی نیست که ما به آن ورود کنیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه افزود: نیروی انتظامی نمی‌تواند صرفا به خاطر تکدی‌گری برخوردی داشته باشد زیرا این موضوع خلاف قانون است خاطرنشان کرد: با شهرداری همکاری خوبی در حوزه جمع‌آوری متکدیان داریم اما این اقدام وظیفه اصلی نیروی انتظامی نیست.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:19دی1398،کد خبر:13981007000532،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
روز به روز داره به تعدادشون افزوده میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین