پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۳۲۱
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۴
رئیس ستاد انتخابات مرکزی شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان تاکید کرد: برای انطباق نتایج بررسی و رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب با راهبرد تعیین شده مصوب شعسا، نیازمند تکمیل اطلاعات و تحلیل دقیق آن هستیم.

شعار سال: سیدحسن رسولی در دومین جلسه ستاد انتخابات مرکزی شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان که با حضور دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب برگزار شد، در بررسی و تحلیل نامزدهای رد یا تایید صلاحیت شده اصلاح طلب حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور از سوی هیات نظارت هر استان، گفت: اطلاعات اولیه دریافتی از گستره کمی و کیفی رد صلاحیت کاندیداها بی‌سابقه و بهت‌آور است. امیدوارم در مراحل بعدی رسیدگی با تجدیدنظر جدی شورای نگهبان امکان رقابتی شدن فضای انتخابات و بستن لیست برایمان فراهم شود.
وی ادامه داد:‌ با اعلام نتایج رسیدگی و بررسی صلاحیت‌ نامزدهای اصلاح‌طلب، به این نتیجه رسیدیم برای انطباق نتایج بررسی و رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب ٢٠٧حوزه انتخابیه کشور با راهبرد تعیین شده مصوب شعسا، نیازمند تکمیل اطلاعات و تحلیل دقیق آن هستیم.
رئیس ستاد انتخابات مرکزی شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان با تاکید بر اینکه راهبرد ما در انتخابات پیش‌رو با دوره گذشته انتخابات مجلس تفاوت دارد، اظهار کرد: بر اساس راهبرد تعیین شده در انتخابات مجلس، لیست اصلاح‌طلبان به صورت ائتلافی بسته نخواهد شد.
رسولی همچنین درباره طرح سرا نیز تصریح کرد:‌ تاکید شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان اجرای طرح سرا در انتخابات است و با توجه به اینکه مشکل حقوقی و فنی این طرح در حال برطرف شدن است در چند روز آینده نسبت به اجرایی شدن آن به تصمیم‌گیری نهایی خواهیم رسید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 23 دی 98، کد مطلب: 98102318099: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین