پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۶۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
یکی از مسئولان کاخ سفید اعلام کرد که واشنگتن آماده جنگ بی پایان در سوریه است.

شعارسال: یکی از مسئولان بلندپایه کاخ سفید اعلام کرد که واشنگتن تلاش می کند با روسیه درباره سوریه همکاری کند و این امر در راستای تحقق اهداف مشترک انجام می گیرد.

«رابرت مالی» معاون «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا با اعلام این خبر افزود: در صورتی که همکاری فیمابین با شکست مواجه شود، آمریکا به تجهیز تسلیحاتی مخالفان سوری ادامه خواهد داد علیرغم اینکه واشنگتن به خوبی می داند این کمک تسلیحاتی به طولانی شدن درگیری و جنگ بی پایان منجر خواهد شد. این سناریو برای ما و برای ملت سوریه مناسب نیست زیرا جنگ را طولانی تر خواهد کرد.

وی خواستار بررسی گزینه مذکور و همچنین گزینه دخالت نظامی مستقیم در سوریه شد و اعلام کرد: گزینه دخالت نظامی مستقیم در سوریه به خاطر کاهش مشکلات ملت سوریه مطرح است هر چند که به درگیری با روسیه و ایران که حامی سوریه هستند منجر خواهد شد و علاوه براین آمریکا را به جای جنگ نیابتی در سوریه به جنگ مستقیم خواهد کشاند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 26 مرداد 1395، کدمطلب: 3743116 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین