پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۲۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مدعی تلاش روسیه برای ساخت سربازان مصنوعی سوپرمن شده، ادعایی که انسان را به یاد فیلم ها و داستان های تخیلی می اندازد.

شعار سال: به نقل از اسپوتنیک، بر اساس ادعای پنتاگون روسیه این اقدام را با «ایمپلنت های مغزی» انجام می دهد تا سربازانی را را بوجود بیاورد که در اصل ابر انسان هستند.

اسپوتنیک در آغاز گزارش خود می نویسد که ساخت سربازان بیونیک (مصنوعی) البته پروژه ای است که در ارتش انگلیس دنبال می شود و ربطی به روسیه ندارد چون بر اساس اصول سازمان پروژه های تحقیقاتی پیشرفته (DARPA) این کار ممنوع است.

با این وجود مقامات ارشد ارتش آمریکا مدعی هستند که روسیه در حال کار برای تولید تکنولوژی "عملیات های انسانی پیشرفته" است که به گفته آنها بسیار ترسناک است و بر اساس آن سربازانی قویتر، سریعتر و بسیار مرگبارتر از سربازهای طبیعی تولید می شوند.

این رسانه روسی در بخشی از گزارش خود با استناد به اسنادی که مربوط به سال ۲۰۱۳ است می نویسد که انگلیس برنامه ای برای ساخت اینگونه سربازها در ۳۰ سال آینده دارد.

اسپوتنیک در ادامه می نویسد: برای تولید نیروهای رزمی پیشرفته اغلب کشورها با استفاده از فناوری های رباتیک، لیزر و اسکلت خارجی به سراغ ساخت «مردان آهنی» می روند اما مقامات نظامی امریکا-احتمالا در یک برنامه تبلیغاتی- اعلام می کنند که روسیه بر روی افزایش قدرت بیولوژیک انسان متمرکز شده و بجای آنکه به فکر ساخت مرد آهنی باشد به فکر ساخت "ایکس من" است.

بر اساس اداعای پنتاگون روسیه برای این کار از پیوند مغز در سر سربازان استفاده می کند تا نیروهایی مرگبارتر را بوجود بیاورد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 18مرداد 95 ، کد مطلب: 207032:www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین