پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۷۲
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
وب سایت دبکافایل نزدیک به منابع نظامی و امنیتی اسرائیل مدعی شد که هواپیماهای باری غول پیکر آنتونوف ارتش روسیه آماده است تا امروز سامانه های پدافند هوایی اس 400 و اس 300 را به پایگاه هوایی نوژه همدان منتقل کند.

شعار سال: روسیه در پی ارائه توضیحاتی به آمریکا و اسرائیل است مبنی بر اینکه قرار نیست کنترل این سامانه در اختیار نیروهای ایرانی قرار گیرد.

این گزارش مدعی شده است که این برای اولین پس از انقلاب اسلامی 1979 است که ایران به یک نیروی خارجی اجازه ایجاد یک پایگاه نظامی را می‌دهد، این در حالی است که ارتش جمهوری اسلامی ایران فقط به شماری از بمب‌افکن‌های روسی اجازه داده تا از یکی از پایگاه‌های هوایی این نیرو یعنی پایگاه سوم شکاری نوژه استفاده کند.

همچنین این گزارش مدعی است که در توافق میان ایران و روسیه مقرر شد تا جت‌های روسی آزادانه در سراسر قلمرو هوایی ایران پرواز کنند. همچنین به روسیه اجازه داده شده است تا از پهپادهای بلندپرواز استفاده کند و روسیه می‌تواند موشک‌های کروز خود را از قلمرو ایران عبور دهد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري آنا، تاریخ انتشار: 27 مرداد 1395، کد مطلب: 132800:www. ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین