پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۳۲۰
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
«خالد الجارالله» وزارت خارجه کویت امروز (جمعه) سفیر ایران در این کشور را فراخواند و به سخنان فرمانده هوافضای سپاه پاسداران اعتراض کرد.

شعار سال:وزارت خارجه کویت امروز (جمعه) سفیر ایران در این کشور را فراخواند و به سخنان فرمانده هوافضای سپاه پاسداران اعتراض کرد.

 «خالد الجارالله» معاون وزیر خارجه کویت با فراخوان «محمد ایرانی» سفیر ایران در کویت، گفت که هیچ کدام از پایگاههای این کشور در عملیات ترور در نزدیکی فرودگاه بغداد که منجر به شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نائب رئیس الحشد الشعبی شد، مشارکت نداشتند.

او مدعی شد که بر خلاف سخن فرمانده هوافضای سپاه هیچ پرنده‌ای از پایگاه «علی السالم» در کویت برنخاسته و در این عملیات مشارکت نداشته است.

خبرگزاری رسمی کویت در این باره نوشت: خالد جارالله همچنین گفت که فرماندهی ستاد مشترک کویت نیز پیش از این هرگونه مشارکت پایگاههای نظامی این کشور در عملیات مذکور را رد کرده بود.

او در ادامه از سفیر ایران خواست از مسئولان کشورش بخواهد سخنانی را که به ضرر روابط دو کشور است، به زبان نیاورند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری شفقنا،تاریخ انتشار:4بهمن1398،کد خبر:877868،fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین