پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۴۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
استاندار سیستان وبلوچستان گفت: دولت همواره به این استان نگاه ویژه‌ای داشته و سند توسعه شرق در سالجاری عدد ملی گرفت که در حوزه رونق این استان بسیار مهم است.

شعارسال:احمدعلی موهبتی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان که با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد افزود: حضور مسوولان کشوری در مناطق سیلزده جنوب این استان و پیام رهبری معظم انقلاب در این رابطه موجب دلگرمی مردم و دل سردی دشمنان نظام شد.

وی اظهار داشت: با توجه به حجم آب زیاد آب در مناطق سیلزده تلفات جانی نداشتیم که این امر بسیار خوشحال کننده است.

موهبتی ادامه داد: امیدوار هستیم بودجه سیستان و بلوچستان به نسبت سال‌های گذشته ارتقا یابد و شاهد رشد و توسعه در این منطقه باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: دولت همواره به این استان نگاه ویژه‌ای داشته و سند توسعه شرق در سالجاری عدد ملی گرفت که در حوزه رونق این استان بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم آب شدن برف در مناطق افغانستان و به تبع آن ورود آب به سیستان مشکل لایروبی انهار در این منطقه باید به قید فوریت مورد توجه قرار گیرد.

موهبتی گفت: یک یادگار به یاد ماندنی از این دولت خواستاریم و آن هم حل مشکل آب آشامیدنی برخی مناطق سیستان و بلوچستان است که پیشنهاد اختصاص ۲۰۰ میلیون یورو به این بخش را خواستاریم.

وی اظهار داشت: در حوزه شاخص راه‌ها سیستان و بلوچستان مشکلات بسیاری وجود دارد که نیاز است به آن توجه ویژه‌ای شود و در بخش بزرگراهی این استان نیز پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورو شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر تخصیص ۱۰۰درصدی بودجه به این استان تعلق گیرد انقلابی بزرگی در این منطقه اتفاق خواهد افتاد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 5 بهمن 1398، کدخبر: 955014 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
0
تلفات مالی اونم چون خیلی وضعیت اقتصادی معیشتی مردم سیستان اوکی بوده پس جای نگرانی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
اولشه حالا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین