پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۰۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶
احمدعلی موهبتی شامگاه دوشنبه در نشست با فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های درگیر سیلاب با مهم بر شمردن مدیریت توزیع اقلام و کمک‌های امدادی اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان مردمی عزتمند هستند که در بحرانی‌ترین شرایط با صبوری مثال‌زدنی خود سخت‌ترین شرایط و وضعیت را تحمل می‌کنند لذا باید توزیع کمک‌ها بین مردم به گونه‌ای باشد که شان و عزت آنان حفظ شود و احساس تبعیض و تحقیر نکنند.
شعارسال:  استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به فرمانداران و بخشداران درگیر سیلاب استان گفت: در حوزه توزیع اقلام و کمک‌های امدادی تلاش کنید عزت و شان مردم حفظ شود.
 
به گزارش خبرگزاری برنا ،  احمدعلی موهبتی شامگاه دوشنبه در نشست با فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های درگیر سیلاب با مهم بر شمردن مدیریت توزیع اقلام و کمک‌های امدادی اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان مردمی عزتمند هستند که در بحرانی‌ترین شرایط با صبوری مثال‌زدنی خود سخت‌ترین شرایط و وضعیت را تحمل می‌کنند لذا باید توزیع کمک‌ها بین مردم به گونه‌ای باشد که شان و عزت آنان حفظ شود و احساس تبعیض و تحقیر نکنند.
 
 وی افزود: تلاش شود کمک‌ها به صورت عادلانه و یکسان توزیع شود به صورتی که از تجمیع کمک‌ها در یک نقطه و کمبود کمک در برخی نقاط پیشگیری شود.
 
 رییس ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از توجه مردم به هشدارها و توصیه‌های مدیریت بحران استان که باعث شد هیچ‌گونه تلفات انسانی در این سیلاب نداشته باشیم؛ اظهار داشت: سخاوتمندی مردم استان در اوج بحران و از بین رفتن خانه و زندگی شان به زیبایی در جریان سیل اخیر نمایان شد به گونه‌ای که مردم بعضی روستاهای سیلزده کمک‌ها را به روستاها و شهرهای همجوار که خسارت‌های بیشتری دیده بودند هدایت می‌کردند.
 
وی خطاب به فرمانداران و بخشداران گفت: همانگونه که همه امکانات شهرستان‌ها و بخش‌ها برای امداد و کمک رسانی به مردم در روزهای ابتدایی بسیج شده بود باید با همان مدیریت روند سازندگی و جبران خسارت‌ها ادامه یابد تا مردم حضور شما و دیگر مسوولان را در کنار خود احساس کنند.
 
موهبتی شناسایی و آمار دقیق ساکنین روستاها و برآورد میزان خسارت‌ها را در بهبود کیفیت کمک رسانی و جبران خسارت‌ها مهم برشمرد.
 
وی همدلی و همراهی همه مردم، گروه‌ها، سازمان‌ها، وزارت خانه‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی را در سیلاب اخیر مثال زدنی برشمرد و با اشاره به حضور رییس قوه مقننه، رییس جمهوری و سایر وزرا و مسوولان سازمان‌ها در استان، اظهار امیدواری کرد: با همت همه مجموعه‌ها هرچه سریع‌تر خسارت‌ها جبران و ساخت و سازها تکمیل و تلاش شود این تهدید به فرصت به نفع مردم تبدیل شود.
 
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به موضوع انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امور انتخابات به هیچ وجه تعطیل شدنی نیست و فرمانداران و بخشداران باید همه تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات در هر شرایطی به کار ببندند.
 
وی با اشاره به سفر وزیر آموزش و پرورش به جنوب سیستان و بلوچستان گفت: نهضت مدرسه سازی تحت هیچ شرایطی نباید تعطیل شود.
 
موهبتی همچنین با اشاره به ساخت ۳۱ هزار واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان گفت: باید تلاش شود این واحدهای مسکونی برای محرومان ساخته شود و از سو استفاده افراد سودجو پیشگیری شود.
 
در این نشست فرمانداران و بخشداران به تشریح آخرین وضعیت مناطق سیلزده پرداختند و جبران خسارت به کشاورزان و دامداران را به عنوان مهم‌ترین درخواست مردم عنوان کردند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری  برنا  ،تاریخ انتشار:  1 بهمن    1398،کدخبر: 953407  ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
0
والا یه عده فکردن این بندگان خدا گدان محتاج ان نه عزیز من این بندگان خدا به علت نبود مدیریت صحیح در کشور دچار این معضل شدن و باید بهشون احترام گذاشته اینکه شما لباس دست دوم کهنه ات رو میفرستی براشون خیلی زشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین