پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۵۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
استاندار سیستان و بلوچستان بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی برای جلوگیری از خسارات احتمالی سیل در شمال این استان تاکید کرد.

شعار سال: احمدعلی موهبتی در جلسه ستاد مدیریت بحران استان که در زابل تشکیل شد، گفت: با توجه به خبرهایی که از بارندگی‌های موجود در افغانستان داریم، باید برای استفاده حداکثری از سیلاب برنامه ریزی شود.

ایلنا نوشت: وی افزود که اقدامات پیشگیرانه درحال انجام است و در بازدیدهای دیروز و امروز بر تسریع در روند کار لایروبی تاکید شد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای خروج آب از کانال نیاتک هم انجام شده است.

موهبتی در ادامه گفت: روند تکمیل طرح ۴۶ هزار هکتاری آبیاری با لوله مزارع دشت سیستان، نظام بهره‌برداری و همچنین اشکالات این طرح  بازدید شد و امیدوارم این طرح موجب احیای سریع کشاورزی در منطقه شود.

وی در خصوص سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان هم گفت: در جنوب استان سیل موجب خساراتی زیادی در حوزه کشاورزی شده است و مقرر شد تا با تامین دام، بخشی از این خسارت جبران شود.

استاندارسیستان و بلوچستان افزود: همه دستگاه‌های اجرایی طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تلاش هستند تا زندگی مردم سیل زده به روال عادی بازگردد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت شفقنا، تاریخ 11 بهمن  98، کد مطلب: 881892: www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
باید در فصولی که سیل نیست این زیرساخت ها فراهم بشه تا دیگه از این اتفاقات برای مردم نیفته
ناشناس
Netherlands
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
امیدوارم باعث بهبود و احیای کشاوری در استان بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین