پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۵۸۶۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
وزیر آموزش و پرورش گفت: ۲۰ هزار کلاس درس در مهر ماه ۹۸ افتتاح شد و ۱۰ هزار کلارس درس نیز بهمن ماه افتتاح می شود.

شعار سال: محسن حاجی میرزایی در حاشیه مراسم نواختن زنگ انقلاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آموزش و پرورش  وعده جمع آوری مدارس خشت و گلی را داده بود، در حال حاضر مدارس خشت و گلی معدودی در سیستان و بلوچستان باقی مانده است.

وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی فرهنگیان گفت: رتبه بندی معلمان اجرایی و مطالبات آنها پرداخت شد. تمام معوقات از اول مهر محاسبه و با  حقوق دی ماه فرهنگیان پرداخت شد.
حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: دوشنبه هفته گذشته آزمون برای فرهنگیانی که باید در رتبه اول قرار می‌گرفتند و نیاز به شرکت در آزمون داشتند، برگزار شد و قرار است در همین ماه امتیازات آنها محاسبه و با حقوق معلمان پرداخت شود.
وی ادامه داد: رتبه بندی معلمانی که مامور هستند و در بخش اداری و دانشگاه فرهنگیان فعالیت دارند توسعه یافته و  همکاران آموزشی در اداری نیز می توانند از مزایای رتبه بندی استفاده کنند.
وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: از مهرماه سال آینده فرصت است تا مکانی را برای تدریس تعیین کرده و همچنین نیروهایی که می خواهند در پست اداری فعالیت کنند از مزایای این پست بهره مند شوند.
همچنین حاجی میرزایی افزود: رتبه های دو تا پنج فرهنگیان تطبیق و همچنین احکام آنها اصلاح شده، در حال حاضر رتبه بندی برای بیش از ۷۰۰ هزار نفر اجرا شد، اما مشکلاتی داشت. بطور مثال معلمانی که در یک رتبه ای توقف کرده بودند، در صورت خدمت در منطقه روستایی و محروم این دوره توقف کوتاه می‌شد که آن را اعمال کردیم.
به گفته وی، معلمانی نیز وجود دارد که در بخش های دانشگاه فرهنگیان و برخی مراکز خدمت مامور هستند، این افراد هم در دایره شمول توسعه قرار گرفته‌اند.
وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره بازنشستگان نیمه اول سال ۹۸ اظهار داشت: در نظر داریم این افراد نیز از مزایای رتبه بندی استفاده کنند، به هیات مربوطه ماموریت داده شده که با حداکثر مساعدت در راستای بهره مندی فرهنگیان بازنشسته تلاش کنند، اما این موضوع هنوز قطعی نشده است.
حاجی میرزایی افزود:  اعتبار رتبه بندی برای شش ماه دوم امسال ۲هزار میلیارد تومان بود و برای سال آینده ۴ هزار میلیارد تومان بودجه برای کل سال باید اختصاص یابد. از این پس، ارتقای رتبه فرهنگیان مستلزم شرکت در آزمون های صلاحیت حرفه ای و کسب امتیازات لازم است.
«زنگ انقلاب» امروز در نخستین روز دهه مبارک فجر و ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور با حضور  وزیر آموزش و پرورش در مجتمع آموزشی رفاه منطقه ۱۲ تهران نواخته شد.
در این مراسم زنگ انقلاب توسط توسط وزیر آموزش و پرورش و یکی از دانش‌آموزان این مجموعه آموزشی به صدا درآمد. همچنین زنگ انقلاب هم زمان در مدارس سراسر کشور نیز نواخته شد. 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: 12 بهمن 1398، کدخبر: 83655080، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
خدا خیر بده این خیرین رو ، به تعالی علم کمک میکنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
خوبه اگر به اموزش هم توجهی بشه. سرکلاس معلم به جای تدریس از مشکلات زندگیش با بچه ها صحبت میکنه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین