پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۲۹۳
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶
رییس کل بانک مرکزی گفت: میزان دارو و ملزومات پزشکی که توسط بانک مرکزی تأمین ارز و در ۱۰ماههٔ امسال وارد کشور شده؛ بیش از چهارمیلیارد دلار است که دو هزار برابر حجم واردات انجام شده از کانال مالی سوییس بود.

شعارسال: «عبدالناصر همتی» در واکنش به نمایش داروی وارداتی بوسیله شرکت های سوییسی توسط سفارت این کشور تأکید کرد: ایران برای این بخش از امور ضروری کشور وابسته به تصمیم ها و اقدام های دیگران نیست. 

                

همتی تاکید کرد: یک‌سال و نیم گذشته نیز آمریکا حداکثر تلاش خود برای جلوگیری و اختلال در روند واردات دارو برای بیماران کشورمان انجام داد.

 

رییس کل بانک مرکزی افزود: موضوع اعلام صدور مجوز توسط آمریکا برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی نشان می دهد که باوجود ادعای آمریکا مبنی بر تحریم نبودن دارو و اقلام بشردوستانه، این اقلام عملا توسط آمریکا تحریم شده؛ زیرا در غیر این صورت دیگر نیازی به مجوز نداشت.

 

همتی خاطرنشان کرد: اکنون براثر تلاش های انجام شده توسط بانک مرکزی و سایر دستگاه ها، با این تحریم ها مقابله شده و داروهای مورد نیاز مردم تا کنون تامین و این روند در آینده نیز ادامه خواهد یافت.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فانا، تاریخ انتشار: 14بهمن1398 ، کدخبر: 24863: phana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین