پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۸۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
مسئول شورای عالی بیماران خاص و صعب‌العلاج کرمانشاه از وضعیت معیشتی نامناسب بیماران خاص و صعب‌العلاج یاد کرد و گفت: برخی بیماران سرطانی باید پنج میلیون تومان در ماه پول دارو بدهند.

شعار سال: حسین بیگلری در نشست شورای اداری استان کرمانشاه با اشاره به وجود 38 هزار و 500 بیمار خاص و صعب‌العلاج در استان، اظهار کرد: این بیماران با مشکلات فراوانی مواجهند که مشکلات معیشتی و اقتصادی از مهمترین است.

وی ادامه داد: اگرچه از سوی مقام معظم رهبری تاکید شده که بیماران فقط باید درد بیماری را داشته باشند و از نظر سایر هزینه‌ها شرایط برای آنها فراهم باشد، اما اکنون وضعیت بیماران خاص و صعب‌العلاج بگونه‌ای شده که بسیاری از آنها به دلیل مشکلات اقتصادی، حتی درد بیماری را نیز فراموش کرده‌اند.

مسئول شورای عالی بیماران خاص و صعب‌العلاج کرمانشاه با بیان اینکه برخی از این بیماران فقط با پول یارانه زندگی می‌کنند، ادامه داد: در بخش دیالیز بیمارانی داریم که برای یک وعده غذا و هزینه ایاب و ذهاب مانده‌اند.

بیگلری با اشاره به اینکه برخی داروهای خارجی مورد نیاز بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: برخی بیماران سرطانی باید ماهیانه پنج میلیون تومان پول دارو بدهند و پول داروی بیماران دیالیزی نیز بیشتر از 500 هزار تومان در ماه است.

وی خواستار همکاری و مشارکت همه مردم، خیرین، مسئولین و ... برای کمک به معیشت این بیماران شد و عنوان کرد: طرحی راه‌اندازی کردیم که به نیت 313 یار امام زمان(عج)، برای حمایت از این بیماران 313 خیر و حامی پیدا کنیم و تقاضا داریم همه در این زمینه پای کار بیایند.
مسئول شورای عالی بیماران خاص و صعب‌العلاج کرمانشاه همچنین اشاره‌ای هم به وضعیت پیوند عضو در استان داشت و تاکید کرد: خوشبختانه توانستیم 1750 بیمار کلیوی را در شهر کرمانشاه پیوند بزنیم.

بیگلری ابراز امیدواری کرد، به زودی پیوند قلب و همچنین پیوند از جسد نیز در کرمانشاه راه‌اندازی شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت عصرایران، تاریخ 6 بهمن 98، کد مطلب: 710869: www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Denmark
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
0
متاسفانه تو حوزه درمان و دارو ایران داره اجحاف میکنه و باید بیشتر تو این حوزه بودجه بزاره و هزینه درمان رایگان بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین