پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۱۳۸
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
طی سال‌های اخیر و با افزایش تحریم‌ها و نرخ ارز، اتفاقات ناگواری در حوزه دارو رخ داد تا جایی که برخی بیماران خاص از یافتن داروهای خود ناتوان شدند یا قدرت پرداخت هزینه‌های دارو با قیمت‌های چند برابری را نداشتند. از سوی دیگر ناصرخسرو در تهران به محل تجمع دلالان دارو معروف است و افراد ناچار هستند با قیمت گزاف داروهای مورد نیاز را تامین کنند.

شعار سال:در حالی که منطقه ناصر خسرو در تهران محل تجمع دلالان دارو است اما گویا کفاف نداده و برخی افراد همچنان برای تهیه دارو سرگردان هستند.

 طی سال‌های اخیر و با افزایش تحریم‌ها و نرخ ارز، اتفاقات ناگواری در حوزه دارو رخ داد تا جایی که برخی بیماران خاص از یافتن داروهای خود ناتوان شدند یا قدرت پرداخت هزینه‌های دارو با قیمت‌های چند برابری را نداشتند. از سوی دیگر  ناصرخسرو در تهران به محل تجمع دلالان دارو معروف است و افراد ناچار هستند با قیمت گزاف داروهای مورد نیاز را تامین کنند.

گویا مشکل تامین دارو به‌صورت رسمی و غیر رسمی حل نشده و این روزها افراد دست به دامن فضای مجازی شده‌اند. در این راستا به آگهی در سایت دیوار برخوردیم که درخواست کمک فوری جهت تهیه دارو از مخاطبین سایت دیوار داشت.
ناصر خسرو در دیوار+ سند
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:29شهریور1398،کدخبر:900188،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین