پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۱۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
خبر دستگیری شهردار سابق تبریز و دستیار ویژه وزیر صمت برای بسیاری از رسانه‌ها و مردم خبر مهمی تلقی می‌شود چرا که شبهات بسیاری در زمان مدیریتش بر شهرداری تبریز سایه افکنده است.

شعار سال: صادق نجفی که رسانه‌ها هفته پیش از بازداشتش خبر داده بودند، سابقه حضور در اتاق بازرگانی، سازمان بنادر و کشتیرانی، مدیرعاملی منطقه آزاد ارس، شهرداری کلانشهر تبریز، معاونت و مشاوری وزیر صمت را در کارنامه خود دارد.

خبرها از بازداشت او توسط یک نهاد امنیتی دلالت می‌کند. هرچند از سوابق و اتهامات احتمالی «صادق نجفی» در اتاق بازرگانی، یا منطقه آزاد یا وزارت صمت اطلاعات چندانی در دسترس نیست اما در زمان مدیریت او بر شهرداری تبریز، برخی از مدیران شهری و اعضای شورای شهر تبریز به اتهام فساد مالی بازداشت و مجازات شدند.

باید دید در نهایت دلیل اصلی بازداشت نجفی که سمت دستیاری وزیر صنعت را هم بر عهده داشت چه بوده است؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری 90اقتصادی، تاریخ انتشار: 20 بهمن 1398، کدخبر: 2127927، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
0
0
بهتره به سمت های رسمی ایشون اشاره کنید. مثلا دستیار یا مشاور ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت.
ایشون عضو اتاق بازرگانی نبوده و نیستند. اساسا افراد دولتی نمی توانند عضو اتاق های بازرگانی شوند و کارت بازرگانی بگیرند.
آقای نجفی صرفا به عنوان یکی از 20 نماینده دولت (نمایندگان وزارت صمت، جهاد کشاورزی و اقتصاد) از طرف وزیر صنعت، معدن و تجارت برای حضور در جلسات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی معرفی شده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین