پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۲۲۹
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲
بسیاری از کارشناسان معتقدندشرکت سرمایه گذاری صنعت نفت می بایست در بخش خریدهای خود به طور شفاف پاسخگوی سهام داران خود باشد.

شعار سال: پس از کناره گیری رسمی آیدین ختلان دستیار محبوب وزیر نفت از دخالت در امور مربوط به صنعت پتروشیمی اینبار شاید زمان آن رسیده باشد که دوستان نزدیک وی نیز که همواره از حمایت بی دریغ او برخوردار بوده اند از عملکرد خود در نفت بگویند.دراین بین شاید زمان آن رسیده باشد که محمد مصطفوی و مسعود جعفری مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت از عملکرد خود در این مجموعه بگویند. شرکتی که ۱۲ زیرمجموعه فعال دارد و همواره به دلیل حضور در بورس باید گزارش عملکرد خود را ارائه دهد.

دراین بین بسیاری از کارشناسان معتقدند این شرکت می بایست در بخش خریدهای خود به طور شفاف پاسخگوی سهام داران خود باشد. محمد مصطفوی و مسعود جعفری که از ۲۲ مهرماه سال گذشته به این شرکت کوچ کرده اند تیرماه سال جاری با برگزاری مجمع اقدام به ارائه جزئیاتی نمودند که تمام آن به عملکرد سال ۹۷ می‌پرداخت. عملکردی که قطعا تنها حدود ۵ ماه از مدیریت آنان را هدف گرفته بود. بنابراین شاید بد نباشد یاران در سایه نفت نیز پا به میدان بگذارند و از عملکرد خود بگویند.

عملکرد سال ۹۷ و نیز بودجه شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت در سال ۹۸(برگرفته از مجمع تیرماه سالجاری)

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نفتی ها، تاریخ انتشار: 20بهمن1398 ، کدخبر: 27774: www.naftiha.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین