پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۴۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
آنطور که شنیده ها حکایت دارد برخی از نهادهای نظارتی با اعمال فشار بر وزارت نفت خواستار خروج ختلان از وزارت نفت شده اند.

شعار سال: آنطور که شنیده ها حکایت دارد برخی از نهادهای نظارتی با اعمال فشار بر وزارت نفت خواستار خروج ختلان از وزارت نفت شده اند.
فشار بر برکناری این مدیر جوان زنگنه زمانی قوت گرفت که وزیرنفت علی رغم تمایلش ناچار به کنار گذاشتن این یار خود از هیات مدیره هلدینگ خلیج فارس شد.
این درحالی است که شنیده می‌شود یک نهاد نظارتی با حضور وی در وزارت نفت نیز موافقت ننموده و این مدیر باید به زودی از وزارت نفت خداحافظی کند.
اگرچه دراین بین در صورت آنکه وزیرنفت تمایل به هزینه کردن اعتبار خود بیش از امروز برای وی داشته باشد شاید بتواند چند صباحی دیگر آیدین ختلان را در نفت حفظ کند اما تحلیل کارشناسان به این سمت رفته است که این جوان پرهیاهوی نفت با توجه به افزایش دشمنانش به دلیل عدم پختگی در رفتار با بزرگان نفت، جایی برای هزینه شدن وزیر برای بقایش در وزارت نفت باقی نگذاشته و به زودی باید نام خود را از لیست نفتیه‌ای امروز پاک کند.
هر چند که این نگرانی همچنان به قوت خود باقی است که عملکرد وی پس از سال ۱۴۰۰ برای وی دشواری‌هایی به همراه داشته باشد. اما شاید خروج امروز وی از وزارت نفت برای آینده مبهم وی بهترین گزینه باشد!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نفتی ها، تاریخ 29 دی  98، کد مطلب: 27602: www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
0
0
قضیه استیضاح زنگنه چه شد ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین