پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۹۹۲
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
مدیر عامل شرکت پشتیبانی و امور دام گفت: اگر قیمت خرید گوساله زنده از سطح عادلانه تعیین شده یعنی حاشیه بازار محدوده ۲۷ هزار تومان فراتر رود، ذخایر استراتژیک گوشت را وارد بازار می‌کنیم.

شعار سال: حسن عباسی معروفان با اشاره به وضعیت مطلوب تولید گوشت در کشور گفت: برنامه‌ریزی دقیقی در ستاد تنظیم بازار با هدف حمایت از روند تولید و همچنین بازار مصرف و سفره مردم اجرایی شده است و امروز نتایج این برنامه ریزی در بازار گوشت کشور به چشم می‌آید.

وی گفت:خوشبختانه قیمت گوشت کاهش قابل توجهی را در بازار تجربه کرده و حجم تولید نیز نشان می‌دهد ادامه این روند مانع از بروز هر گونه مشکلی در بازار خواهد شد.

وی اطمینان داد بازار گوشت شب عید با هیچ مشکلی مواجه نباشد .

به گفته وی برخورد با قاچاق خروجی دام با شدت در دستور کار است .

معروفان تاکید کرد : بازار گوشت در وضعیتی مناسب قرار دارد و بی‌تردید کسانی که قصد دلالی دارند بی‌تردید با زیان مواجه خواهند شد .

او با اشاره به اینکه عرصه ذخایر استراتژیک تا زمان منطقی شدن قیمت‌ها ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: خوشبختانه حجم ذخایر به صورتی است که قدرت دلالان را کاهش داده است.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فودپرس، تاریخ انتشار: 20بهمن1398 ، کدخبر: - : www.foodpress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین