پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۱۱۴
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران از عرضه ۲۰ هزار تن گوشت قرمز و مرغ منجمد طی روزهای پایانی سال خبر داد.

شعار سال: رضا سالمی با بیان این مطلب، اظهار داشت:ستاد تنظیم بازار مصوب کرد ۱۰ هزار تن گوشت گوساله منجمد و ۱۰ هزار تن گوشت مرغ منجمد در روزهای پایانی سال از طریق فروشگاه های زنجیره ای، سازمان میوه و تره بار، تعاونی های مصرف اتکا، فرهنگیان، امکان، تعاونی های مصرف محلی و ادارات سراسر کشور توزیع شود.

وی گفت: با توجه به موضوع شیوع بیماری کرونا و حضور کمتر مردم در مکان های عمومی اصناف سطح شهر نیز درگیر این طرح شدند تا محصولات مزبور را با شرایط راحت تری به دست مصرف کنندگان برسانند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران افزود: گوشت گوساله منجمد وارداتی ( سردست بدون استخوان) با قیمت ۳۸ هزار تومان و مرغ منجمد به قیمت ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان در اختیار اصناف قرار می گیرد و واحدهای صنفی هم موظفند به ترتیب گوشت قرمز و مرغ منجمد را با نرخ های ۴۰ و ۱۲ هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه کنند.

 

*** قیمت مصوب مرغ گرم

 سالمی تصریح کرد: قیمت مصوب مرغ گرم نیز ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است که در میادین میوه و تره بار و سایر مراکز توزیع و عرضه می شود.

وی ادامه داد: بطورکلی از مجموع ۱۰ هزار تن گوشت قرمزی که ستاد تنظیم بازار مصوب کرده سه هزار تن مربوط به استان تهران است، مصرف روزانه گوشت قرمز استان تهران در شرایط عادی ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن است.

 مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران در پایان، اظهار داشت:روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن گوشت گوساله منجمد در استان تهران مصرف می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ 18 اسفند  98، کد مطلب: 163203: www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین