پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۱۲۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
رئیس مرکز مدیریت پیوند و بیماری‌های وزارت بهداشت از تمهیدات اندیشیده شده جهت تامین دارو‌های بیماران خاص در نوروز ۹۹ خبر داد.
شعارسال: دکتر مهدی شادنوش درخصوص تمهیدات وزارت بهداشت برای تامین داروی بیماران خاص در طول نوروز ۹۹ گفت: از آنجایی که این بیماران دارای بیماری مزمن هستند، از گذشته شناسایی شده‌اند و بعید است که در طول ایام عید نوروز برای تهیه دارو با مشکل مواجه شوند.

وی افزود: هر بیماری پزشک خود را می‌شناسد و با او در ارتباط است. همچنین دُز دارویی که بیمار باید مصرف کند کاملا مشخص است و پزشکان تا پیش از فرارسیدن ایام تعطیلات، بیماران خود را مدیریت می‌کنند.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و بیماری‌های وزارت بهداشت ادامه داد: برای تامین دارو و تجهیزات در طول عید تمهیدات لازم اندیشیده شده و به هیچ عنوان نگرانی برای موجودی دارو نداریم و توزیع به‌دقت انجام خواهد شد.

شادنوش درادامه با تاکید بر اینکه دارو‌های مصرفی بیماران خاص دارو‌هایی نیست که توزیع آن هفتگی انجام شود، اظهار کرد: معمولا نیاز‌های دارویی بیمار بسته به نوع بیماری او برای چند ماه تامین می‌شود و هیچ نگرانی نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص تامین داروی بیماران MPS در ایام نوروز نیز تصریح کرد: داروی این بیماران هم با کمک‌های سازمان‌های مختلف، تامین شده است و در طول عید در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 26 بهمن 1398 ، کدخبر: 98112518390 ، www.isna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
همین الانش که شب عید نیست به خصوص تو حوزه بیماری های خاص کمبود دارو داریم خدا دم عید رو بخیر کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین